Opfok in Gelderland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjen

Opfok in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 16:24

Ik ben aan het twijfelen om m'n toekomstige veulen naar een opfok te brengen, omdat wij misschien onze zomerwei kwijtraken na deze zomer en het dan erg lastig afspenen is als ze in dezelfde wei lopen.
Wie weet een geschikte opfok in Gelderland, waar de veulens/jaarlingen buiten lopen in groepen, goede stalling hebben, tegelijk worden ontwormd en geent etc...???

Alvast bedankt! Haha!

Sjen

Re: Opfok in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 16:33

Trouwens wel in de buurt van Ede-Wageningen!!!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:34

Hoi, ik verwacht van Saké ook een veulentje zo rond 1 mei dit jaar. Saké staat in Terwolde (Gelderland), ligt tussen Deventer en Apeldoorn in. Ze staat op een boerderij en er worden dit jaar meerdere veulens geboren, waarschijnlijk komen ze bij elkaar te staan. Als je interesse hebt, zou jou veulen er ook wel bij kunnen. Het kost zo'n 50 euro in de maand en ze staan zomers dag en nacht buiten in de wei en s'winters kunnen ze evt. op stal. De boer zit te kijken (bij voldoende animo) een opfokstal te maken. Als je interesse heb, stuur mij maar een pb!

Gr. Melina

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:50

Hai, nee dat is een beetje ver. Ik wil er nog wel vaak naartoe kunnen gaan en heb zelf geen rijbewijs en met het openbaar vervoer is Terwolde lastig te bereizen vanuit hier. Maar bedankt voor je berichtje! Bloos

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:53

Oke Lachen