Na een lastige dracht is het dan toch goed gekomen!
Lidelia begon in oktober te vuilen en ging op advies van de DA, in november volledig op rust, hij was nl bang dat het veulen af zou komen.
Woensdag avond stond ze te kegelen, begon met haar staart te slaan, met haar achterbenen naar de grond te slaan, haar banden werden wat slap en ze was onrustig.
Dus heb ik mijn bedje op stal klaar gemaakt en het waken kon beginnen.
Om een uur of elf waren bijna alle tekens weg.
Ik dacht ze neemt me in de maling. Staks zit ik hier volgende week nog. Even later liep de melk eruit en was Lidelia aan het graven in haar box of ze naar Australie moest.
Om kwart over 3 stond ze te plassen (dacht ik
) maar dat duurde wel lang... Waren dus haar vliezen gebroken. Er kwam meteen een voetje naar buiten. En met wat hulp van mijn kant omdat mevrouw tegen de muur was gaan liggen, lag er binnen 5 min. een knap merrie veulen achter.De nageboorte heeft 4 uur er over gedaan om er af te komen maar was wel compleet.
Helaas, toen Stone stond, na ongeveer een uur, bleek dat ze een scheef voetje heeft. Ze staat overkoot en vanaf de kogel staat het iets naar binnen. Volgens de DA kán het in de eerste week nog recht trekken, dus dat moeten we nog even afwachten.
Verder doen moeder en kind het prima.
Hier staan wat foto's, als iemand ze hier kan plaatsen, graag. Ik weet nog steeds niet hoe het nou precies werkt.
www.mijnalbum.nl/Album=WPN8AGMA
Veel plezier met de kleine!~:) 

!