Lekker buikje he
De spannende tijden gaan weer beginnen en nu maar duimen dat er een gezond veulentje ter wereld komt.
Wat denken jullie, zou het nog lang duren? Vorig jaar was ze 3,5 weken over tijd.
Zo zag haar uier er vandaag uit:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rhea schreef:en nu hopen op net zo'n knapperd als Zillion!!

.
Succes!
IngLio schreef:Wat een mooie ronde buik!
Rij je haar nog of is ze al met zwangerschapsverlof?
Heel benieuwd naar je volgende foto's (veulie?)
Tinne schreef:Dat ziet er al mooi rond uit! En hoe staat het er nu mee? Uier al gegroeid?
.
Dat is niet grappig! Hoop dat ze je dit jaar niet zo in spanning laat! Cute schreef:Knap Ruurd dat jij antwoord op Tinne kan geven, ik geloof dat je wat topics door elkaar haalt![]()
Tiesta is helaas nog niet aan het kegelen, was het maar waar.
Maandag was haar uier opeens een stuk dikker, nu is dat weer dunner geworden. Maar het uier is nu wel een stuk dikker dan op de foto. Maandag is ze uitgeteld maar vorig jaar heeft ze 3,5 week overgedragen, dus wie weet hoe lang ze me nog laat wachten.
Ik hou jullie op de hoogte.
gr r ruurd schreef:Cute schreef:Knap Ruurd dat jij antwoord op Tinne kan geven, ik geloof dat je wat topics door elkaar haalt![]()
Tiesta is helaas nog niet aan het kegelen, was het maar waar.
Maandag was haar uier opeens een stuk dikker, nu is dat weer dunner geworden. Maar het uier is nu wel een stuk dikker dan op de foto. Maandag is ze uitgeteld maar vorig jaar heeft ze 3,5 week overgedragen, dus wie weet hoe lang ze me nog laat wachten.
Ik hou jullie op de hoogte.
ha ha sorry ging wat fout..gr r
Laat ons maar snel iets weten wanneer het zover is 
Jan_VT schreef:Ze ziet er overigens wel TOP uit