Het veulenopgroeitopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirstin

Het veulenopgroeitopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 17:41

Het leek mij leuk om een topic te maken waarin alle trotse eigenaren van de veulens (of degene die hier goed bij kunnen adviseren) hun ervaringen en evenuele moeilijkheden kwijt kunnen. Soms valt het niet mee om ze het een en ander bij te brengen en de ander maakt juist weer mee dat het niet zo lastig hoeft te zijn!

Ik heb iig een hengstveulen van bijna een week oud, het is een brutaal ding die (te??)makkelijk op mensen af stapt. Iedere ochtend voor ze het weiland op gaan krijgt hij zijn halster om en als ze weer naar binnen gaan gaat hij altijd weer af. Op zich gaat dit (nog Knipoog ) prima. Aankomend weekend is de planning dat hij vastgezet wordt, om eens te kijken hoe hij daar op reageert...

Eilinora

Re: Het veulenopgroeitopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:05

oke,ik doe mee.
ik heb sinds kort een welsh a veulentje van nog net geen 9 maanden.
ze is al behoorlijk groot.

Afbeelding

Afbeelding

en natuurlijk haar geweldig mooie hoofdje Haha!

Afbeelding

ze loopt nog maar net aan het touw en ze is echt nergens bang voor.
een hond,een vrachtwagen gaat allemaal goed.

sylvie

Re: Het veulenopgroeitopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:10

ik doe ook meej dit is mijn kleine meisje noortje 11 maandjes oud ik heb haar nu 2 maanden en ze is echt super lief en nergens bang voor!
alleen gaat wandelen buiten nog erg moeilijk dan springt ze weg voor auto's terwijl ze op de boederij zelf! niet bang is en ook rustig langs de tractor loopt }>
ik ben er echt super blij mee en zou me geen beter veulentje kunnen voorstelen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding