Mabel, negen maanden drachtig!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mabel_Lover

Mabel, negen maanden drachtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 12:44

Hoi hoi!

weet nu zeker dat Mabel drachtig is! Ze begint uier te krijgen, en ze heeft toch wel een erg dikke buik, of niet???

Afbeelding

Afbeelding

Jessica &
Mabeltje

Evy

Re: Mabel, negen maanden drachtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:08

Spannend zeg!!
En door wie is ze gedekt dan?

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:38

ooehh spannend!! Haha!
Binnekort floept en een klein nieuw wezentje uit Lachen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 14:52

Ben ook wel benieuwd door wie ze gedekt is Haha!
Ziet wel aardig de buikje hoor ...

Mabel_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 11:41

Mabel is gedekt door een KWPN'er. Dit was niet de bedoeling geweest maar het paard van de buurman (toen ze nog bij de vorige eigenaar stond) is over het hek gesprongen... En waarschijnlijk niet voor niks dus...
Het is een goede hengst met goede papieren. Ik geloof ook nog uit de bloedlijn van Bonfire! Haha!
Maar als ze echt drachtig is of een veulen heeft ga ik even bij die man langs om foto's van de papa te maken en ga ik vragen of ik de papieren eventueel mag zien. Het is ook de schuld van die buurman. Mabel stond al in die wei en was hardstikke hengstig. Toen heeft hij zn hengst in de wei ernaast gezet, niet echt slim dus, vragen om moeilijkheden.
Hij heeft zelf de hengst er weer uitgehaald maar niet gezien wat er precies gebeurd is. Volgens hem niks maar volgens de vorige eigenaar wel... Wie moet ik geloven dan?
Ik ben bij de dierenarts geweest ongeveer een maand geleden maar die heeft het niet met zekerheid vast kunnen stellen. Maar ik kon er zeker van uitgaan... Heb ik natuurlijk niks aan... Maar aangezien ze nu uier krijgt weet ik het eigenlijk wel bijna zeker. Met rijden en voeren heb ik er rekening mee gehouden. En geef toe, het is nu wel heel goed zichtbaar!

Liefs,
Jessica &
Mabeljte Clown