Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(klote voor de biest..
) 

Suzan1 schreef:als je echt van die harde pegeltjes onder aan de uiers ziet, weest dan maar wel paraat.
Het zal dan niet echt lang meer duren.
Als de merrie onrustig begint te worden kun je beter blijven waken.Sterkte, je komt slaap tekort, maar dat mag je straks weer inhalen
Faniek schreef:Daar weet Marije alles van met Macy die kegelt eerst 3 dagen en dit jaar hoe lang heeft ze melk gedrupt weet ik niet, maar lang
nieuw persoonlijk record 
MarijeR schreef:9 dagen...
nieuw persoonlijk record
Sorry, dat wilde je vast niet weten
.
.
sorry dat wou je echt niet weten zeker
romeorowan schreef:Mijn quartermerrie heeft 8 jaar geleden (bij haar eerste veulen) staan kegelen vanaf 30 april. Het veulen is geboren 14 juni.
Ze konden mij wegdragen na al die weken. Iedereen zei dat dat niet kan en iedereen had andere verklaringen, maar het was echt zo. Merrie lag ook elke dag wel een of meerdere keren in de wei te kreunen en te steunen. Echt alsof ze weeen had.
Mijn merrie heeft vorig jaar sinds eind maart tot 27 april gekegelt voor het veulen er was en ik had gehoopt dat mevrouw dit jaar me meer nachtrust zou gunnen, maar sinds gisteren staat ze weer te kegelen haar hele banden zijn weg ze is echt een drilpudding van achteren en mevrouw moet nog tot 3 mei officieel
jollyjoker schreef:Het veulen is er!!!
Geboren op 2de paasdag na 4 dagen kegelen.
Een leuk bruin merrietje, zoals het er nu uitziet een angename verassing!!!![]()
Nu nog 3 merries te gaan
Jippie jeij
Snel foto's plaatsen e
jollyjoker schreef:Het veulen is er!!!
Geboren op 2de paasdag na 4 dagen kegelen.
Een leuk bruin merrietje, zoals het er nu uitziet een angename verassing!!!![]()
Nu nog 3 merries te gaan