Saké, op 9,5 maand dracht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Saké, op 9,5 maand dracht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 18:56

Hoihoi, hier nog even wat foto's van Saké op 9,5 maand dracht, ben benieuwd wat jullie van haar vinden!!! Ik vind het echt super spannend, ze begint de laatste paar weken echt super te groeien, vooral naar beneden, ze krijgt een flinke hangbuik Haha!

Saké op 9,5 maand inmiddels Pling

Afbeelding

Hahaha, hier staat ze een beetje knullig op, maar ze was alleen bezig met gras, gras Haha! Clown Maar ze begint echt super te groeien, de laatste paar weken Pling
Afbeelding

En haar uiers, die beginnen al behoorlijk op te zwellen, niet super te zien op de foto's, maar er is duidelijk verschil met haar uier van december Lachen

Hier nog even haar uier van december

Afbeelding

Afbeelding

En hier haar uier van vandaag (16-3-2005)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog maar 8 weekjes te gaan!!! En ze ziet er nu al zo enorm uit Tong uitsteken Bloos Knipoog Ik hoop dat het even zulk weer als vandaag blijft, dan mag het veulentje van mij part snel komen Knipoog

Gr. Melina

Eilinora

Re: Saké, op 9,5 maand dracht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:48

ik hoef nog maar ongeveer 3 weken te wachtten.
maar ziet er mooi uit hoor. Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 08:11

Mooie buik! En mooie dame... je zal dat veulentje er zo langzamerhand wel uit kunnen kijken... Ik weet nog wel hoe ongeduldig ik op het laatst was toen Escala drachtig was... het liefst had ik mijn arm er in gestoken om Eclipse er uit te trekken... maar oke, dat werkt natuurlijk niet Haha! . Op welke datum is Sake ook al weer gedekt? Ik ben benieuwd hoe de beentjes van je veulen er uit gaan zien! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 08:44

Die zit lekker in d'r paardenvelletje zo te zien! Geniet nog maar even van deze 6 weekjes van d'r buik en daarna met volle teugen van het veulentje!!!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 12:36

Bedankt voor jullie leuke reacties!!!

Ik heb eronder gezet dat het nog 8 weken duurt, maar nog maar 6 weken Pling Saké is 1 juni 2004 door Krimh gedekt, dus ze is rond 1 mei dit jaar uitgerekend. Dus nog ongeveer 1,5 maand te gaan Tong uitsteken Ik vind het ook super spannend en ben ook super benieuwd naar het veulentje en zeker naar de aftekeningen Haha! Knipoog

Gr. Melina