Ik ben op zoek naar een leuke naam als mijn merrie een hengstje krijgt. Voor een merrie heb ik al maar voor een hengst kom ik er niet uit. De merrie heet Azzurra en is gedekt door Donnerwind. Mischien zijn er nog mensen die een leuke naam weten.
Ja de merrie naam wil ik niet verklappen. Dat schijnt ongeluk te brengen. Niet dat ik bijgelovig ben hoor! Maar ja vind het wel een leuk excuus om het voor mijzelf te houden. Nog een maandje wachten en dan is het bekend.
petraaken
Mijn merrie heeft geen papieren en de hengst in een Rheinlander. We proberen het veulen ook in dit stamboek in te schrijven. En dan zou het veulen met een D moeten begginnen heb ik begrepen. De zelfde voor letter als die van de vader. Correct me if im wrong.
petraaken
Ja Neroh is een hele mooie naam!!! Haha zo heet mijn veulen ook (25.01.2005 geboren). Maar had bijvoorbeeld ook Sultan, Dalton, Sherpa (=drager), Mistral en Bommel op mijn lijstje staan.
Don Dyablo klinkt inderdaad wel leuk. Alleen de betekenis niet zo. Ga mijn veulen toch echt niet vernoemen naar de duivel. Dat is vragen om problemen. Toch bedankt allemaal.