Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Coliena schreef:Ik vind het ook een beetje vreemd. Vooral omdat ze hengstig is gespoten. Dat doen ze namelijk met prostaglandines om het corpus luteum weg te spuiten. En dan aborteert ze gegarandeerd... Dus als ze van die eerste keer drachtig was, dan heeft ze met die spuit het vruchtje afgesmeten. Bovendien zouden ze dan de laatste keer dat ze scanden op dracht en ze dus vol was al een veel grotere vrucht moeten gezien hebben! Die zie je dan echt niet meer over het hoofd... Meer waarschijnlijk is een placentitis, of een over het hoofd geziene tweeling waarvan er nu ééntje dood is. Beide vooruitzichten zijn niet zo gunstig natuurlijk. Nu, mirakels gebeuren, dus wie ben ik om te beweren dat het niet kan, maar ik acht de kans toch extreem klein... Zou er een veearts bijhalen, als het een placentitis is, dan kan het met ab, regumate en clenbuterol misschien tegengehouden worden... Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt, maar die kans is, volgens mij dan, zeer klein...