ik was een tijd lang op zoek nr een veulentje ik wilde graag iets wat me echt aan sprak . Dus ik een leuk beestje gevonde wij daarnatoe gegaan ( 3 uur rijden
sorry pap ) ht was echt een heel leuk beesje en nr dr lang overnagedacht te hebben wilde ik haar wel hebben.Dus wij belde de volgende dag die mensen en alles was geregeld ong in maart zouden we haar opphalen, dus mijn moeder begint over het afspenen ( weet nie hoe je dt precies schrijft
) zeg die vrou zo jah ik speen mijn veulens niet af want daar heb ik geen plek voor blablabla dus mij moeder zegt tegen die vrouw , je denk tog niet dt ik 3 uur in een trailer ga zitten met een veulen dat net bij zn moedewr is weggehaalt en jou paard krijgt ook nog last van haar uiers!!! dus die vrouw zo jah dat doen wij altijd zo . nou wij wilde dt dus niet . Belde die vrou de volgende dag op dat ze een landje had gevonde waar ze dan heen kon zo dt ze al zonder moeder kon ofzow maar daar stonde dan wel hengste bij dus kon ze wel gedekt worden
dat wilde wij dus echt niet en hebben het ook maar niet gedaan. ik hoop tog dat het goed afloopt met het veulentje !wat ik me dus afvroeg hoe doen julie dat nou met julie veulens ( is dit normaal?)
ik heb trouwens een heel leuk ander veulentje die zaterdag 26 fb hier komt

en dat mag ook