Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tozalin schreef:we wisten niet dat er een veulen zou komen, dus nu staat ze in een een box va 3 bij 4, kan best volgens mij, en ze staat de hele dag buiten!
Tozalin schreef:we wisten niet dat er een veulen zou komen, dus nu staat ze in een een box va 3 bij 4, kan best volgens mij, en ze staat de hele dag buiten!
... De meeste merries op pensionstallen waar ik heb gestaan bevielen in een stal van 3 x 3 of 3 x 3,5 dus op zich KAN het wel, maar groter is wel beter.
. Toen Lee eenmaal ging liggen, ging ze met haar kont in de hoek liggen. Dit is idd niet iets dat je kunt voorkomen; hoe groot de stal ook is. Toen ze begon te persen, perste ze Shane dus tegen de muur aan ... We hebben haar toen met vereende krachten overeind moeten jagen (dat valt nog niet mee kan ik je vertellen) en na enig heen en weer gemopper is ze toen toch maar midden in de stal gaan liggen. We hebben met drie man in haar stal gestaan met haar en op zich ging dat wel. Maar groter was wel beter geweest.
MarijeR schreef:Dat van die voerbak herken ik wel Mac
Dat is ook 1 van de redenen dat hier in de veulenboxen geen voerbakken hangen en de waterbakken zo ver mogelijk in de hoek zijn geplaatst.