Het meisje die daar ook een veulen heeft staan, was al wat bang voor Eowyn. Als ze de stal binnenkomt dan komt Eowyn met haar oren achter in haar nek naar haar toe. Zij liep snel de stal uit, maar vergat haar veulen mee te nemen, dus ze moest terug en wat doet Eowyn weer naar haar toe met de oren in de nek, maar ook dreigen om te trappen. (allemaal gehoord hoor, was hier niet bij). Maar afgestraft heeft ze Eowyn niet.
Affijn, gisteren kwam ik daar weer en iemand anders zei al dat ik zo'n bijtgraag monster had.
Tja ik kan me dat gewoon niet voorstellen, want voor ons is super. Ook wel eens stout, of uitproberen, maar ik straf dat gewoon weer af. nix aan de hand. Na het wandelen maakten mn vriend en ik zo de opmerking voor de gein: Pas op hier komt de Pitbull-veulen.
Maar toen zei de man waar ze staat, dat ze echt gemeen is. Hij was aan het voeren en Eowyn komt naar voren gerend en bijt hem zo in zijn mouw van de jas (gelukkig).Maar hij zegt ook voerneid heeft ze niet, want als alles goed is kan je haar zo aaien en doen. Hij kan haar in iedergeval ook zo pakken om buiten te zetten. Maar wat ik begreep is dat ze haar ook niet afstraffen voor haar gedrag.
Volgens mij is dit toch een soort van dominatie om te kijken hoe ver ze kan gaan, maar als niemand dit afstraft....
Ik heb gezegd dat als ze nog zo doet, dat ze haar moeten gaan afstraffen, om te kijken hoe ze zich dan gedraagd!
Heeft iemand anders nog ideen van waar dit gedrag vandaan zou kunnen komen?
(haar moeder is ook geen makkelijke en kan ook dreigen).
Hmmm 1 ding is wel, makkelijk zullen ze haar niet stelen, maar of ik dit nu echt leuk vind????
Ik wil dan zien hoe ze reageert en deze dame die met me meegaat, laat zeker niet over zich heen wandelen. Dus ben benieuwd.