Jippie! Veulentje van Saké voor het eerst gevoelt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Jippie! Veulentje van Saké voor het eerst gevoelt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 18:40

Nou, ik was van plan een stukje met Saké te gaan wandelen buiten, dus ik had haar opgehaald uit de wei, om haar eerst eens een lekkere poetsbeurt te geven. Ze was lekker rustig en had een beetje kuilvoer neergelegd om op te knabbelen, toen dacht ik laat ik weer eens gaan voelen, ze is inmiddels al dik 7 maand drachtig, maar had nog steeds geen teken van leven gezien van het veulen. Ik bekeek haar buik en concludeerde dat deze toch al wel erg begint te hangen Bloos! Knipoog Dus ik overal voelen en Saké was lekker aan het knabbelen van het kuil. En ja hoor, daar kwam het, eindelijk!!! Twee schopjes direct achter elkaar van het veulen!!! Ohw wat was ik blij, klinkt misschien heel kinderachtig, maar eindelijk een teken van leven, vond het toch wel heel geweldig om te voelen Lovers Saké leek zich er niet veel van aan te trekken en was nog heerlijk rustig. Maar ik weet nu dat het veulen nog springlevend is Lovers !!!

Gr. Melina

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:50

Helemaaaaaaaal niet kinderachtig hoor!! Juist fantstisch he ?! Geniet er nog lekker van na!

Die van mij laat nu eindelijk braaf dagelijks duidelijk wat van zich zien, maar is bijna 9,5 maanden, ik blijf het, hoe dan ook, keer op keer, geweldig vinden OK dan! !! Maar die eerste schopjes, die zijn het mooist Lovers ! Tot ie eruit komt natuurlijk Haha! !

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:21

is helemaal niet kinderachtig

je had mij eens moeten zien toen ik het voor het eerst voelde.
ik was super hysterisch aan het doen.
de boer stond al te kijken van wat heefd die nou??
ik stond bijna te gillen en was aan het springen en doen.
is echt geweldig om te voelen.
ik heb eens mijn hoofd tegen haar buik gelegd.
het veulen schopte toen ook.dat was niet zo leuk want dat kwam hard aan.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:36

FANTASTISCH!!! Zoals Jeddah al zei, de eerste keer is echt de mooiste keer!!

Ik heb, toen Denzl nog in de buik zat, hem een keer gehoord!! Dat moeten denk ik twee hoefjes zijn geweest die elkaar raakte Verward Geen idee wat het precies was maar het was wel ongelovelijk!!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 21:58

Ja, ik vond het geweldig! Echt kreeg er kriebels van in mijn buik Knipoog.
Zat er al wel een beetje op te wachten, maar toch gek om het dan ook echt te voelen. Maar het was echt super!!!

Gr. Melina