Het gaat om een KWPN tuigpaard hengstveulen van 6 maanden, dragend van de naam Freddy(Freddie??).. Hij is donkerbruin en heeft drie witte voetjes en een druipkol. Hij is heel erg aanhankelijk en lief.
De twee gaan super samen
Freddy geeft zich meteen over als de twee hun snuiten bij elkaar steken door te gaan likken en zijn mond te openen.. Dat vind ik we jamer, want Zanzibar is al best dominant van zichzelf en dat wordt hierdoor versterkt.. maarja. Ze lopen constant achter elkaar aan (Freddy achter Zanzibar welteverstaan) door de weide en de bak.. Freddy heeft zelfs al een paar keer gelegen en is uber relaxed onder alle veranderingen. Ze staan samen opgepropt in het schuilstalletje van hetzelfde plukje hooi te eten
en dat terwijl Zanzibar nog nooit eerder een anders veulentje van dichtbij gezien heeft.. er zijn nog geen trappe gevallen nik.. Mijn lieve homo-veulentjes
Oleva is wel een beetje jaloers, maar morgen krijgt ze wel wat meer aandacht.. het word nu wel erg aanpoten voor mij zometeen met school en drie parden, maar ik doe mijn best
Morgen meld ik jullie meer, of hetdan nog steeds zo super gaat.. (Ik ben echt super blij voor zanzibar, en ook voor Freddy omdat die bij de eigenaar door een paard gepest werd)
xxx Eva
Hij is nu een beetje raar aan het groeien en heeft een buikje dus hij ziet er niet op zijn best uit.. maar een schatje is het wel