de eerste die wij verwachten is van de hengst TD IN THREE zie www.lapavarana.com en onze andere 2 merries zijn beide drachtig van onze hengst EXPLICIT CASH DEPOSIT voor de maand MAART!!DUS WIE VERWACHT WAT EN WANNEER??????????????NIEUWSCHIERIG
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de eerste die wij verwachten is van de hengst TD IN THREE zie www.lapavarana.com en onze andere 2 merries zijn beide drachtig van onze hengst EXPLICIT CASH DEPOSIT voor de maand MAART!!
!
!
redpebbles schreef:Ik kijk ook altijd weer uit naar de veulentijd. Als ze vroeg moeten veulenen lijkt de winter veel korter.
4 merrie's moeten in maart.
), maar nu kan er in februari al wat komen, dus zodra het nieuwe jaar begint, kunnen we alvast wat alerter worden! Ik hoef dus echt niet zo nodig op wintersport; dit is veel spannender
! vrolijk schreef:Klopt! Leuke hengst joh!!nou niet van mijn paard maar die van me "broer" die moet ong. maart bevallen.
de vader is Broadaniac Jac van de kalverhoek, zelfde hengst als boldy (op bokt) op haar merrie heeft gezet.
het paard van me broer en die van boldy zijn allebij paints dus ben wel heel benieuwd wat daar uit komt