Viënna 5 mnd, haar laatste weekend bij mij....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 19:17

Nog meer leuke reacties Bloos
Ik ga morgen bij viënna kijken hoe ze het maakt daar in het verre friesland Haha!
Ze schijnt wel een beetje grieperig te wezen, maar dat vindt ik ook niet zo gek. Van de moedermelk af en in een groep met nog meer veulens, er hoeft er maar één een beetje ziekjes te zijn en de andere worden dat ook.
Morgen (of overmorgen) dus weer nieuwe foto's van Viënna

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:06

hey

ik wacht met spanning op de foto's, ben benieuwd hoe ze eruit ziet nu!
is je gemene gevoel al een beetje weg

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:42

jammer dat ze nu weg is, maar wel lekker voor d'r
lekker met vriendjes en vriendinnetje rond dartelen Haha! wie wil dat nou niet *LOL*

maflingergek
Berichten: 918
Geregistreerd: 18-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:36

Ik zou Shakira nooit naar een opfok brengen, ik zou haar voor geen goud al is het maar een dagje willen missen, ik moet haar gewoon iedere dag zien en knuffelen! OK dan! en ook het opvoeden is gewoon fantastisch leuk om te doen, ik zie haar groeien en ze kan steeds meer! Haha! Ook heeft ze heel veel vertrouwen in mij en dat wil ik niet beschadigen dus een opfok NO WAY!!! Tong uitsteken

Sorry, voor al het negatievisme, maar zo denk ik er nou eenmaal over en ik heb makkelijk praten want ze staat toch al in een kudde!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 13:56

Ik snap jouw mening wel hoor.
Maar ik heb er thuis de ruimte niet voor en heb een keer gezien hoe goed fout het is gegaan met het veulen van een vriendin die ze zelf heeft opgevoed en dat wil ik gewoon niet mee maken.
En er komt natuurlijk ook bij dat ik de moeder van mijn veulen ook nog heb en ik dus evengoed nog een paard heb om voor te zorgen.
Het is zelfs zo dat al zou ik moeten kiezen tussen mijn veulen en de moeder dan gaat m'n veulen weg. Haar moeder heb ik nl. al 5 jaar en heb er een ontzettende band mee. Zij gaat gewoon voor geen goud weg

maflingergek
Berichten: 918
Geregistreerd: 18-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:30

het is me allemaal een stuk duidelijker geworden in wat voor situatie je zit. Lachen
Dan heb ik makkelijk praten, en wat is er met het veulen van je vriendin gebeurt? Verward
Ik ben blij dat je mij ook snapt!

maflingergek
Berichten: 918
Geregistreerd: 18-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:31

Ps; vienne is super mooi en met haar krijg je vast ook wel zo'n band als met lady! hoe groot wordt ze eigenlijk, schat je?

En is lady van jouw of hoe zit dat nu eigenlijk?