Twee uur rijden maar dat hadden we er wel voor over 
De mensen die haar gekocht hebben, zijn supergoed voor de paarden en hebben heel veel land, waaronder 3 hectare voor de paarden. Er zijn twee kuddes: een met 13 paarden, en een met een merrie + veulen, een shetje en Rose. Ze is op dit moment wat ingevallen, omdat ze na 4 maanden al van mams is weggehaald (nee dat was niet mijn keuze…)

Leuk hoor, foto’s maken van een veulen dat alleen maar wil eten…

Ze wordt al een echte quarter

Spelen met de hond, beetje wazige foto..

Rose is de linker, de rechter is haar nieuwe vriendinnetje

Met Dolly gaat het ook goed, ze staat nu op een manege in Gouda, lekker veel aandacht dus (al schijnen sommige mensen daar te denken dat ze zomaar d’r stal in mogen enzo, als ik er niet ben
). Ze loopt nog steeds niet helemaal goed met linksachter, dus ik denk dat ik er binnenkort maar weer een fysio bij haal. Op de foto’s is het nauwelijks te zien, maar zodra je erop stapt wel, ze heeft er geen pijn aan maar het ziet er simpelweg niet uit 

Dikke buik

Ik heb de zeldzame gave de mooiste foto’s te verpesten door afgehakte lichaamsdelen te creeeren…

Dat was het dus, misschien dat ik het ooit nog voor elkaar krijg een stuk film online te zetten, of de eigenaren hier foto’s te laten plaatsen, maar daar ga ik niet van uit
En super om te weten dat ze het goed heeft bij haar nieuwe baasjes.
En Dolly blijft ook een geweldig paard, dat hoofdje is gewoonweg om van te kwijlen