Drie maanden geleden hadden we net een paar kleintjes of wachten we er met volle hoop op
Hier de verslagen van een aantal die je hier ziet:[KS] Jaaaa Zennahlina (v. Future) is geboren!!! Foto's! (Zennah, moet je voor de lol eens kijken naar de foto's en hoe ze veranderd is!)
[KS] En toen zou ik Syta rijden, maar.................. (Zozo, als suprise
)Zo kom ik bij de weide aan. De drie dames en de drie veulens druk aan het grazen... Umaline staat achter het andere draad, want Tosca vermoord d'r als ze er bij in komt

Jaha ik ben heeeeel interessant
Links Zoozeven (v. Ooseven), in het midden onze Duitse van Future en geheel rechts zie je nog een klein kolletje van Zozo (v. Orame). We hebben in geen jaren veulens met blessen gehad (1 van de 12 had een bles) en dit jaar opeens 3 met een blesje 
Van oud naar jong --> eerst Zennah (van mijn Tos
) een week later Zooseven en twee weken later (op 12 april) Zozo, als suprise
Zennah, de enige meid die we gekregen hebben (bij 3 hengstveulens, de Olivi staat niet bij ons) Met haar 3 maanden is ze nu 1.30cm! Het plan is om haar aan te houden voor de fokkerij! Schat van een paard
Helaas staat ze een beetje in een kuil.Hoofd van Zozo (hoe moet ik foto's draaien bij mijnalbum.nl?) Onze Orame! We hebben inmiddels drie nakomelingen van Orame. Orame geeft geweldige karakters! Ontzettende schat!
Helaas was er geen zon en de batterijen waren op! Dus ik val jullie t.z.t. nog wel weer lastig met foto's

KWPN