Hier liep ze braaf in de trailer.
Even een drafje.
He, een buurvrouw
lekker uitleven
let op voorbenen van kind en mams
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar aan het begin van de avond moest ik nog even mijn trailer op halen en toen liep mams al nerveus heen en weer,dus ik dacht al daar is iets aan de hand en toen ik bij het land aan kwam stond zinclaire buiten het weiland en mams was helemaal nat van het zweet wat bleek de eigenaar van het land had het stoom uitgezet en niet meer aan gedaan dus zinclaire was er door heen gegaan het vel van haar achter benen af gelukig niet diep alleen oppervlakkig ik kon wel huilen toen ik het zag
na haar benen gewassen te hebben met betadine toch weer terug gezet en het stroom er weer op gedaan ze kreeg wel metteen door dat je er niet meer doorheen kan.morgen komt de DA even langs maar ik denk dat het wel mee valt
alleen was de moeder vorige week gedekt dus ik hoop dat ondanks de stress dat allemaal nog goed is
Zappa is trots op zijn tweelingzusje
ik hoop alleen dat mams nog drachtig is want die was erg overstuur en net de week daarvoor gedekt,ze wordt volgende week woensdag gescant dus nu maar weer duimen