Viënna en Lady maken het alllebei erg goed. Ze staan sinds afgelopen maandag dag en nacht op het land.
Ook voor het "probleem" alleen op stal blijven is een oplossing gevonden. Ik heb houten planken laten maken (op maat van de tralies) Die hang ik voor de tralies als Viënna alleen op stal moet blijven. Dan kan ze niet met haar benen door de tralies heen. Dit is voor mij echt een super oplossing omdat het op stal niet vaak mogelijk is om haar mee te nemen in de bak.
Afgelopen donderdag kwamen Silvia & Carlos terug van hun bezoekje aan de hengst. We hebben ze toen met z'n vieren in het land gezet.
Was heel benieuwd hoe het zou gaan, want lady was niet erg makkelijk naar andere paarden toe.
Ze hebben eerst het land een aantal keer flink rondgerend en daarna was het goed. Er werdt niet getrapt of lelijk gedaan, wat ik eigenlijk wel van lady verwacht had }>
Nu is het zelfs zo dat lady alleen maar staat te hinniken bij het hek als silvia de wei uit gaat om te rijden, ze vinden elkaar toch leuker dan ik dacht

Silvia en Carlos zijn New Foresters, Carlos vader is Hoppenhofs Shardon. Carlos is nu 8 weken oud
De foto's

Even water drinken tussen door

Hoezo nieuwschierig

Toch steeds een stapje dichterbij

En nog 2 foto's van de ukkies alleen

Kijk ik wordt echt groot, ik eet zelfs al met mama mee

)