Dutch N Dun, ik raak verslaaft aan hem!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38803
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:35

FlyingHigh schreef:
Ik zal proberen de camera niet te vergeten......ik blijf blond natuurlijk, hahahah!!!
Samen halteren, gezellig joh! En erg leerzaam voor je weanling!!! Gewoon doen! OK dan!



Nou ik ben benieuwd of je er aan hebt gedacht!!!!

Ik wil het best doen, maar het ligt eraan hoe ik in de verhuizing zit, ik ga namelijk eind deze maand verhuizen, er komt enorm veel werk op ons af de komende maanden, leuk hoor maar het moet wel passen allemaal!! Ik weet verdorie niet eens wanneer het NK is! Ga jij alleen aan het NK meedoen FlyingHigh???? Ik heb hem vandaag weer eens kritisch bekeken en hij is denk ik wel NK waardig Schijnheilig Vingers aflikken Enige nadeel is dat we samen in de ring dan staan.......dan kan ik Dutch N Dun helemaal niet goed bekijken!! Knipoog Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 09:39

Joh, het regende ernstig hard hier zaterdag! Nee, daar waag ik me niet aan en mijn vader had er al helemaal geen behoefte aan om mee te gaan en drijfnat thuis te komen, dus het feest is zaterdag niet door gegaan. Deze week een nieuwe poging, tussen het hooien door.

Ik ga inderdaad pas halteren wanneer hij afgespeend is van zijn mama. Eerder niet, ik gun ze veel plezier op de wei, Lachen. Deze zomer zijn we thuis ernstig druk, dus de tijd die ik al krapjes heb, heb ik dan helemaal niet meer, vrees ik. Ik wil natuurlijk wél goed beslagen ten strijde trekken, dus ik wil wel oefentijd hebben. Kan maar zo dat ik in geval van nood zelfs moet wachten tot de eerste QH- show van 2005. Maar we nemen toch wel de tijd om uitgebreidt elkaars kerels te bewonderen?!?!?