Wij verwachtten eigenlijk vijf veulens dit jaar, maar helaas hebben twee pony's hun veulen verworpen. (Twee hengstjes). Daarom waren we hartstikke blij met deze drie schatjes!
Ze zijn allemaal van onze zweetvos hengst Charlie. Op 17 april is JINA geboren (vernoemd naar m'n nichtje Inez). Ze is donkerbruin, net als haar moeder. (TanjaxCharlie). Jina is het 13e veulen van Tanja!
Dag 1 (sorry, deze foto is een beetje groot).

Hier is ze al wat ouder:

Op 8 mei is SAM geboren (naar niemand vernoemd, omdat hij waarschijnlijk verkocht wordt
). Hij is een roodschimmeltje, net als zijn moeder. (Marjo(m.Tanja)xCharlie). Hij heeft echt een super karakter. Hij is Marjo's eerste veulen.Dag 1

Op deze foto had ie voor het eerst een halstertje(lees: een met een halstertouw gefabriceerd iets) om ^_^.

Op 27 mei is MEREL(TJE) geboren (vernoemd naar m'n nichtje Merle). Ze is bruin, net als haar moeder. (Lotje(m.Tanja)xCharlie). Mereltje is Lotjes eerste veulen.
Dag 1

(Van Merel heb ik inmiddels wel meer foto's, maar die moet ik nog op de pc zetten).
Wat vinden jullie van onze aanwinsten???
Groetjes,
Marieke
(Ps: mocht iemand interesse hebben in Sam, pb me maar.)
[edit Chica; ras uit titel gehaald]

wat een lieve koppies zeg!
. Sam kunnen we niet houden, omdat we dan op den duur inteelt krijgen. (Ze lopen met z'n allen in een kudde, 11 mini's op dit moment).
Castreren is natuurlijk wel een optie, maar we hebben er al best veel en we kunnen ze niet allemaal houden. Al met al had ik het eerste veulen van Marjo graag gehouden...
is schattig!
-->alleen mijn vriend ziet me al aankomen (heb al meer paard dan ik eigenlijk wilde) en zie zoveel leukerds
Jammer, tis een scheetje
).