Toen ik naar achter liep want ik vond dat ze er zo dun uit zag lag er de na geboorte en ik denk het zal tog niet waar wezen ik rennen langs de sloot en ja daar lag hij een prachtig mooi hengstje in de sloot gerolt
. Ik kan er echt niet tegen dat beestje heeft zo kort geleefd hij heeft misschien wel niet eens de kans gehad met zijn moeder te knuffelen gelijk rechtsstreeks de sloot in
ik kan me daar zo kwaad om maken Want hij heb tog nix mis gedaan. Ik hoop dat Ori volgend jaar weer een zo´n mooi veulentje krijgt want ze was zo verdrietig.
Ik voel me egt dood ziek... want dit is natuurlijk geen 1 dier gegunt... Ik hoop dat jullie dit echt nooit zou over komen Daarom adviseer ik jullie allemaal zet jullie merrie die moet veulen NIET bij een slootje al is het een mini greppeltje met 3 cm water er in.
Zucht.....weer een veulen onnodig dood... Jammer ?? Superstom is een beter woord !
De eigenaar zou beter moeten weten. Drachtige merries (en veulens) en sloten gaan gewoon niet samen, daar zijn al meerdere topics over geweest in de afgelopen weken.

gelukkig ik hou echt me hart vast. ik ga nu 3x per dag naar stal om te kijken of het er al is en ik ben van plan het veulen lekker te verwennen en poetsen want anders weet ik wel weer hoe dat gaat dan kijken ze er 2 weken naar dan is het groot en zien ze het 3 jaar niet meer staan tot ze er op mogen rijden dan is die wel goed genoeg dat is ook niet eerlijk!! dus iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en ik ga jullie laten weten hoe het afloopt met het welsh veulen