Geen apart kleurtje dus zoals ik had verwacht uit een dekking met een buckskin dun hengst, maar ach, het is een leuk sjiek veulentje en al erg vlug. Wat wil je nog meer?
Mooie rechte beentjes en goed gezond. DA is al geweest en kwam zelfs spontaan na een paar uur nog een keer om effe te checken, hij vond het zo'n leuk ding... (nou is hij zelf ook niet verkeerd, dus van mij mag ie best langskomen hoor

Ik kan helaas nog geen foto's plaatsen want de digicam die ik een dikke week geleden (levertijd 2 dagen zeiden ze..) besteld had is nog niet geleverd, zal je altijd zien....
afijn, ik heb gebeld en morgen wordt ie geleverd dus nog even geduld. Heb de hele bevalling wel op film dus ik ben heeeeeeel blij.

Het ging er nog even om spannen of ik op tijd was want ik ging vanochtend om 8 uur voor mijn werk even kijken en niks aan de hand (dacht ik...). Ben bijna bij mn werk wordt ik gebeld of ik maar even rap terug wilde komen want de pootjes waren er al!! gelukkig is het maar 10 minuten rijden naar mn werk.
Ben met een noodspurt omgedraaid en naar huis gesjeesd, auto scheef op het erf geplempt en snel naar binnen en daar stond ik toen in mn creme kleurige broek.....
Afijn, de wasdoen is mn hobby (niet!) dus dat komt wel goed. Belangrijker is dat ik erbij was en alles kon filmen.
Ik ben nu een hele blije stiefmamma en dat maakt een hoop goed...
dus voor de liefhebbers, de beschuit met muisjes staan klaar!
wat zal ik lekker slapen vannacht..... gaaaaaap!