Het is een heerlijk mooi propje en ik ben dus super trotse oma van mijn eerste

Eirian had gisterenavond ineens grote druppels melk hangen dus mijn voornemen om iedere 2 uur mijn bed uit te gaan heb ik maar van de baan geschoven en ben gewoon de hele nacht wakker gebleven.
Rond 01.00uur begon ze erg onrustig te worden, liggen,staan en dat een uurtje lang.
Ik gluren met de digi in de aanslag maar rond 02.00 uur werdt ze weer rustig.
Rond 3 uur ging ik net naar buiten om weer even te gluren toen ze een ontzettende knal tegen de staldeur gaf!
Digi uit mijn zak getrokken en na een 15 min. ging ze liggen om niet meer op te staan.
Ik moest mij heel klein houden en zorgen dat ze mij niet zag want ik was mij er al van bewust dat ze mij er liever niet bij wilde hebben

Om 10 voor half 4 begon het en het is best vrij snel gelopen want om 03.36u. lag daar een prachtig veulen, ik dacht dus heel donker bruin maar dat is lastig te zien als ze nog nat zijn

Helaas zijn alle foto's van de bevalling mislukt

vanmorgen nog foto's in het licht gemaakt en die zijn wel gelukt

Of het een hengstje of een merrietje is weet ik nog steeds niet, ik mag in de stal komen maar moet het niet in mijn hoofd halen om bij het veulen in de buurt te komen, moeders is erg beschermend

Net gedronken, even fleemen.

dicht bij mama en de muur blijven want we staan nog niet zo stabiel

Ben ik niet mooi getekend

zucht, wat een droppie, ik zit nog steeds te janken, het is mijn eerste en voor Eirian en Mambo ook en dan meteen zo'n mooi kindje.
Hmm, ik hoop dat ze mij snel bij het veulen laat want straks komt de VA ook nog, dat wordt wat

Voor zover ik het kan zien zijn alle aftekeningen exact die van Eirian, beentjes, koppetje, een mooi ding dus