Deze foto is vanmiddag 2 mei om 17:00 uur genomen.
Ze is de nacht goed doorgekomen en vanmorgen was de dierenarts er weer en wat ons opviel was dat ze een betere indruk maakte.
Temp was mooi gezakt, natuurlijk ook door de antibiotica.
Ze was veel levendiger en haar hartslag was ook een stuk naar benden gegaan.
Er is met allerlei artsen overlegd in Utrecht en Lienden maar er is besloten geen bloedtransfusie meer te doen.
Als we eerder waren geweest had hier niet eens over gespoken geweest en was dit gewoon gedaan.
Maar aangezien het veulen nu 5 dagen oud is kan dit weer gevolgen hebben omdat het veulen nu in principe zelf rode bloedcellen moet gaan aanmaken.
Ze krijgt nu iedere dag (de komende 3 dagen) antibiotica ingespoten en moet het veulen het nu toch zelf gaan doen.
Ze mag zich alleen niet teveel vermoeien dus niet teveel rondrennen.
Dus ze mag wel het weinland in als ze rustig blijft en zich niet oververmoeid.
Ze moet zich dus rustig houden.
De gele kleur moet binnen 2 weken weg zijn en ze moet nu alleen maar vooruit gaan.
Mocht het ook maar iets verslechteren worden er meteen maatregelen genomen maar vandaag was alweer zo'n verschil met gisteren.
De gele kleur lijkt bij de ogen al wat minder te worden maar goed dit gaat niet in 1 keer.
Morgen krijg ik documentatie van de dierenarts en dit ga ik hier plaatsen.
Ik zal nu nog wat foto's plaatsen die ik vandaag genomen heb.

Ze is hier dus 5 dagen oud

HIer is ze dus voor het eerst echt aan het sprinten, ik heb dit nog niet eerder bij haar gezien, maar goed daarna is ze echt buiten adem

Raar he als je dit zo ziet dat ze dan toch zo vreeselijk ziek is !!!