Tinkertje Dipsy alweer 1 maand oud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 22:11

lein schreef:
jeetje wat wordt ze snel groot!! Maar ze blijft nog steeds even schattig. Is het net zo'n knuffel als het lijkt?

Ja, ze groeit echt hard. En op zich heb ik dat niet eens zo door.. totdat ik de eerdere foto`s zie.. Zoals deze:
Afbeelding
Hier is ze een paar uur oud..

En dan deze:
Afbeelding

En ze is inderdaad een grote knuffel. Ze staat nu dag en nacht buiten, maar als ik de wei in ga en haar roep dan hinnikt ze terug en komt naar me toe. En ze wil graag knuffelen... Alhoewel ze laatst mama`s graspoep gegeten had (en haar hele mond dus vies was en stonk) en toen ook graag wou knuffelen.. Toen heb ik haar toch maar even op een afstandje gehouden. Tong uitsteken Haha! Raar he?!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:41

Mariska_28"]
[quote="flettie schreef:
Maarruh..... waar zijn die minder mooie foto´s? Haha!
Heb ik niet kunnen maken Tong uitsteken Ze staat er alleen maar mooi op.. Haha! Maar wat bedoel je ermee Verward Tong uitsteken
[/quote]
Mochten die dus al bestaan: die wil ik ook zien!!!! Haha! Want ze is zo liehief! Lovers

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 23:00

flettie"]
[quote="Mariska_28"][quote="flettie schreef:
Maarruh..... waar zijn die minder mooie foto´s? Haha!
Heb ik niet kunnen maken Tong uitsteken Ze staat er alleen maar mooi op.. Haha! Maar wat bedoel je ermee Verward Tong uitsteken
[/quote]
Mochten die dus al bestaan: die wil ik ook zien!!!! Haha! Want ze is zo liehief! Lovers
[/quote]
Nou.. heb even lopen zoeken in de foto`s.. En de meest "lelijke" foto moet deze zijn..: Hier lijkt ze een beetje op een ezel (en nee.. Ik vind ezels GEWELDIG!!)
Afbeelding

Wat vind je trouwens van haar borsthaar? Is menig puberende jongen jaloers op volgens mij.. Tong uitsteken :
Afbeelding

Maar in ieder geval gedankt voor je leuke reactie.. Tong uitsteken Daar doe ik het voor he! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Tong uitsteken

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:17

Lovers OK dan! Lovers Lovers wel een lief ezeltje Tong uitsteken sleurt Fayette uit d'r stal en dwingt haar om goed naar Dipsy te kijken omdat het vrouwtje ook zo'n kindje van haar wil hebben later Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:52

*haha* ja ik ken wel wat mannen die ook wel zo'n mooie bos borsthaar zouden willen hebben ja Knipoog Maar het is een lekker stevig ding! En die laatste foto is idd een uitvergroting en inlijsting waard

Wendy_Komen

Berichten: 6302
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:28

Hey sister!!
Wat een kanjer is ook hé!!! Hoop echt dat er volgend jaar ook zoiets uit Kieltje komt!! Het lijkt trouwens op de foto's dat haar nek ook dikker (breder) is geworden. (vergelijk maar de foto's van paar uur en van nu)
Groetjes!!!!