Dag 1: 8 uur besluit ik toch maar eens buiten die buik van mijn moeder te kijken... das best wel interessant volgens mij! Alleen heeft mama nou niemand gewaarschuwd? Want ik heb totaal geen toeschouwers! Zo hee ineens een grote meneer voor mijn neus die verbaasd kijkt... ben ik dan toch onverwachts gekomen? ik had dit zo gepland! Ze konden best wel even kijken of ik goed uit mijn mama kwam... maar neee helemaal niemand! (leven 1

Dag 2: Hey de deur gaat open van deze stal en mama gaat eruit! Njah ik blijf wel lekker binnen staan... hmm... die mensen willen erg graag dat ik naar buiten kom, okeeeeeej daar gaan we dan!
Hmm toch wel interessant ik blijf denk hier buiten... mama staat alweer in haar stal maar ik ga echt nog even buiten lopen. O jee die grote meneer wil dat ik toch echt weer de stal in ga... ik doe het nie, ik doe het nie! ok (na een val gemaakt te hebben

Dag 3: We mogen naar buiten, naar iets groens ofzo!! Wel eng om erheen te lopen, maar niet eng genoeg om bij mama te blijven! jeeej hard rennen! hier ben ik echt goed in met die benen van mij! Na 1 rondje rennen geeft mama een bok en ik liep er net te dicht achter --> mama heeft me een blauw oog geschopt en een bloedneus

Dag 4 en 5: Druppeltjes in mijn oog, das echt dierenmishandeling en ik laat het NIET toe!! Hmm... op de grond met een grote meneer op me heb ik niet zoveel te vertellen vrees ik... ok een paar druppeltjes dan!
Dag 6: schrikdraad is echt interessant en zo'n schok doet me toch niets... ik ga er gewoon doorheen! (had ik beter niet kunnen doen

Dag 7: We gaan weer naar buiten maar eerst zal ik iets uit leggen, we moeten door een kas. Alleen nu ben ik al een week netjes over het stenen pad gegaan en lijken mij die paden met struiken wel erg interessant om een springparcour van te maken! Dat ga ik vandaag eens proberen!
Sorry mama! doei! Uiteindelijk slechts 3 van de 15 draden kapot gesprongen... niet slecht voor iemand zonder spring ervaring

Jullie lezen het al... dis GEEN standaard veulen (zeker niet als ik haar vergelijk met die van vorig jaar) Alleen op avontuur gaan is echt een grote sport aan het worden en erg vermoeiend! Het is een aparteling met aparte gangen en een bijzonder karakter!
mijn draf in een momentopname!
Dag allemaal!