Zou het een merrie veulen worden heb ik al een naam (zeg ik lekker nog niet

Maar wordt het een hengstveulen heb ik dus nog geen naam, kan ook niets verzinnen

Het moet een naam met een E zijn en een tikkie lijken op Eirian maar in ieder geval beginnen met EI.
De Ei heb ik niet gedaan omdat het ergens noodzakelijk voor is (wordt een papierloos veulen) maar omdat de moeder begint met Ei.
Eirian en Mambo (moeder en vader) zijn beide Weslh A tjes dus het liefst ook wel een beetje een Welsh naam. (Mag onuitspreekbaar zijn, ik maak er wel wat van

Ik heb al een site met Welsh baby namen maar voor een hengst kom ik daar niet echt mee verder, zeker niet met Ei.
Kan jij mij aan een mooie stoere Welsh hengst naam helpen met de beginletters Ei? (ook uit te spreken als Ei) en ik pik jouw naam eruit dan krijg je van mij een mooi nieuw halster in een Jaquard kleur naar keuze

Dit loopt vanaf vandaag 2 weken, dan is het veulen nog niet geboren en is het nog onduidelijk of het een hengst of merrie veulen zal worden.
Dus ook al blijkt bij de geboorte dat het toch een merrie veulen is geworden en ik heb daarvoor jouw naam al gekozen krijg je evengoed dat halster

Dus doe je best! Ik ben zeer benieuwd naar al jullie ideeen