Beetje wazig, maar moeders kwam er in 1x met haar grote hoofd aan.
En hier mams en de kleine. Ik vind het zo'n scheetje om te zien. Hopelijk kan ik snel foto's maken van haar in de wei.
Nu de andere 2 zwangere dames die echt op springen staan.
Tante 1:
Haar uiers zijn al zo groot en er komt al melk uit, dus ik verwacht dat ze vannacht zeker gaat bevallen. I hope so, dan kan ik weer leuke foto's maken. Trouwens als jullie vinden dat ze een raar linkeroog heeft dat kan, aan dat oog is ze blind. Ze is 2 jaar geleden tijdens een keuring op een gegeven moment gek geworden (de oorzaak weten ze niet) en is toen achterover gevallen met haar oog tegen de grond. Daardoor is ze blind geworden. Was een ontzettend harde klap, we dachten eerst dat ze het niet zou overleven omdat we dachten dat er bloed uit haar oor kwam (bleek later dus uit haar oog te komen).
En tante 2:
Zij heeft zoals jullie zien ook al een lekkere buik en staat eigenlijk ook op springen. Maar aan de uiers te zien duurt het nog wel even. Toch weet je het nooit, dus we wachten af. Helemaal super als straks alle 3 de merrie's met de 3 veulens de wei op kunnen.
Dit was het dan, als er weer een veulen is ga ik zeker weer foto's maken. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Vorig jaar nogal veel pech want hebben ze geen veulens gehad. En nu 3! Als alles goed gaat
Vandaag ook foto's gemaakt van mijn eigen paardje at work: [HAW] My jumping-queen