Moderators: balance, Nicole288, Sica, C_arola, Neonlight, Coby, Dyonne
AM_Horses schreef:Muronia jaa klopt uit hetzelfde jaar dus zelfde dbt
Zo leuk om ze zo via bokt te zien opgroeien en nu mogen ze zelf een veulen krijgen. Ik zal binnenkort mooie foto's van haar laten maken. Rosa is erg leuk geworden
Laylah.
Wat een leuke combinatie. Ik ben wel benieuwd waarom voor deze hengst gekozen? Ik ken hem verder niet
Quir. Super leuk! Erg benieuwd wat al je combinaties worden. En natuurlijk straks naar alle veulentjes van je hengst. Heeft hij al aanvragen?
Luna. Ooh wat leuk je eigen jonge hengstje mag aan het werk. Dat vraagt om een foto. Erg benieuwd hoe hij eruit ziet
Goldenarrow. 8 is een heel aantal. Prachtige combinatie, hopelijk deze keer een merrie. Maar eerst duimen voor een positieve scan woensdag.
Ik denk de eerste van deze topic?
Myrthee. Leuk dat je er ook weer bij bent
Kabayo. Knappe silver ik ben benieuwd naar deze combinatie. Geen champagne hengst meer proberen?
Ik zit echt nog te twijfelen wanneer te beginnen. Ik vindt een beetje optijd wel fijn. Ik denk toch begin april gaan scannen als ik geen hengstigheid zie. Ik verwacht nu begin maart een veulen en vindt ik eigenlijk altijd wel fijn. Kunnen ze lekker heel seizoen op de wei. En lopen ze voor keuringen en later wedstrijden niet enorm achter als bv een juni veulen.
Ik verheug me echt al weer op het dekseizoen, maar ook op alle veulentjes die nog gaan geboren worden.
Gebruikers op dit forum: _activeme, AM_Horses, Gitana, jitskenienke, Linde_C, memerel, ziechriet en 13 bezoekers