Ah leuk, daar is het nieuwe topic al! Ik ben ook weer van de partij, al ben ik nu nog op het veulen van dit jaar aan het wachten (merrie nu 327 dagen drachtig dus dat zal niet heel lang meer duren). Ik zou graag rond half a eind april willen beginnen met dekken voor het nieuwe seizoen. Dit wordt de eerste keer dat ik zelf mag insemineren (in februari mijn certificaat behaald), dus dat geeft er wel een beetje een extra dimensie aan.
Ik denk dat ik voor de meesten in het DBT geen vreemde ben, maar voor wie me niet kent, ik fok met Groninger paarden uit mijn eigen merrielijn waarmee ik nu in de derde en vierde generatie zit. Dit jaar mag Veronia (Macho Polo) weer bij de hengst en ik heb voor haar de hengst Leffe (Lenard x Onno S) uitgekozen.
Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), Sylfonia (v. Leffe) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 drachtig van Major (Mylord x Valentin) - Wainonia (v. Oliver)
viewtopic.php?f=238&t=2079435