Het is een KWPn-merrie van 8 jaar oud en ze is bruin. Ze is 1.64 hoog. Ze is uitgerekend op 31 mei. Dus als jullie ook iets over jullie drachtige merrie willen vertellen? Het zou wel leuk zijn als je een foto hebt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is een KWPn-merrie van 8 jaar oud en ze is bruin. Ze is 1.64 hoog. Ze is uitgerekend op 31 mei. Dus als jullie ook iets over jullie drachtige merrie willen vertellen? Het zou wel leuk zijn als je een foto hebt!
en ook een x schrokken wij ons rot wat ik was eens toen aan t poetsen en stak er in eens een bult uit de zijkant van haar buik, zal wel zn hoef geweest zijn maar zag er best eng uit

Qtje schreef:Eronder gaan zitten en mijn armen rond haar buik slaan... ik moet er niet aan denken... als ik nog maar naar mijn moedertje-in-spe (nu 6,5 mnd) haar buik kijk krijg ik al een paar tanden of hoef in mijn richting.... (wel enkel dreigen, maar toch...)
Tot enkele weken terug was ze heel lief en knuffelig, maar momenteel.....
Ach ja, zwangere vrouwen zijn nu eenmaal soms wat krikkelig.
Ben wel eeeenooorm benieuwd!!!
Groetjes,
Kim
Ze is gedekt door de ggk appaloosa fewspot hengst Chewano v/d Langenieuw. Ik rijd haar niet meer zo veel, ik heb er volgens mij al 2 weken niet meer gereden, misschien van de week nog een rustig buitenritje ofzo
Ze wordt al heel erg dik, en ze is een beetje humeurig, en wil alleen maar eten eten eten. Ook is ze erg zenuwachtig en erg beschermend tegenover haar veulen. Alleen als ik voorzichtig ben mag ik aan haar buik voelen, anders niet.
In de bak gaat het overigens wel redelijk goed met hem. Hij is ook nog jong en ik denk dat ze zich aan dat drukke irriteert
, maar later wilde ze niet eens meer draven( pas toen ik een zweepje van iemand leende)
. Daarnaast is ze ook erg verkouden ze moet telkens hoesten( ze heeeft er al een hoestmixje voor gekregen). Maargoed volgende x beter
Maja... ach.. zolang er maar een gezond diertje uitkomt!!