Veulenverkiezing 2020 stemtopic voor de hengstveulens.
Voor je stemt, lees even goed de regels door!!
Om te mogen stemmen dien je voor 1 oktober 2020 geregistreerd te zijn als lid van Bokt.
Iedereen mag per categorie (dus bij de hengsten en ook bij de merries) 2 stemmen uitbrengen. Deze stemmen tellen even zwaar. De stemmen dienen per topic in één bericht geplaatst te worden. Dus niet vast 1 stem uitbrengen en dan nog even nadenken over de volgende, een tweede post wordt verwijderd.
Je mag dus wel 2 keer stemmen in het hengstveulen topic en 2 keer stemmen in het merrieveulen topic, maar !niet! 3 keer stemmen bij de hengstveulens en 1 keer bij de merrieveulens of andersom.
Ook 2 stemmen uitbrengen op hetzelfde veulen is niet de bedoeling.
Stemmen op het door jou zelf opgegeven veulen mag ook niet.
Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts, wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname.
Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je een motivatie schrijven, maar houd het overzichtelijk. Dus eerst je stem uitbrengen op de veulens en daarna de motivatie (in uiteraard hetzelfde bericht). Berichten zonder stem worden verwijderd.
Er kan gekozen worden uit de onderstaande lijst. Namen die hier niet instaan tellen niet mee, kijk dus goed, anders gaat je stem verloren.
Voor vragen stuur een PB naar Nicole288.
Er kan gestemd worden tot zondag 15 november 24.00 uur. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee. Daarna gaat het topic op slot en worden de stemmen geteld. De uitslag volgt in een apart topic op VN (voorpagina nieuws).
Aviv Flitz - elisedcl Baya's Baran JJ - GabberGill Beer - Rowie_lover Benjamin van de Bentinckhoeve - Mi_Amore Bolt from the blue Smokey G - Nathalie84 Confetti - rink Cymru - Uppojono Deudericks Mr. Noble FP - LaDonna75 Dijks Fenrir - KittyDylan Drop's Champagne - RSDICBS Invest N Can Dee - QuarterSpook It's Witchcraft King of Hearts - hahahatsjoe Jack Finn - kidding Jethro go lightly - Kabayo Kaour - palousa_boy Kornelis - marije1502 Kyan - Amy223 LC Tecum King Dee Bar - Barecello Loki - Luna2006 Nanne - ThornForest Pazzini - immii_clarr Phalco - jazzejam Phylano Polar Solange - CharmFaith Picaro - Faya_barock Pink Floyd - scilla123 Play the Game E&S - Bo_San Poko Loko - Vulina SKS Wynns Last Legacy Dasan - sandra3235 Special - AstridJ Super Star Chex - Tinniie Udarius d'Ackers - Dakario Wiseguy fan ût Resihof - Renske_W Wolf - 2a54z6e45r6r Zamazenta S - goldenarrow Zennyatto - Faline
Drachtig 2023: Nina x Kenneth 342 dgn (8-6) Geboren: 15-5 - merrie (Escaneno x Geniaal)
Die springen er voor mij uit! Maar ze zijn allemaal leuk en lief
Vorig jaar te laat met stemmen nu de eerste
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 01-11-20 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Lukie* 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man.. Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang
1994****J.J. Jazz E Jam**** 2008****D'Molga**** Levantos II x Voltaire 2018****Neila D'Molga**** El Salvador x Levantos II 2020****Phalco**** Il est Balou x Levantos II
Mooie veulens dit jaar, maar ik ga toch voor special en chex, beide gevolgd dit jaar! En beide prachtige veulens en special toch wel een beetje bijzonder, moeder destijds gevolgd en nu Special!