ik open dit topic voor de mensen die het interessant vinden om te volgen.
dahlia is nu ongeveer al 9 maanden drachtig!(datum mag geraden worden in reacties, ben benieuwd!)
ik heb haar drachtig gekocht! (toen ze 5 maanden drachtig was ca)maar de band die ik met haar heb kan niet kapot! (ze hinnikt heel lief naar me en komt dan naar het hek toe
dahlia is een nonius merrie van dit jaar 6 (geboortedatum onbekend) geslacht van het veulentje mag geraden worden in de reacties.
ze is ongeveer 165 hoog en (nu nog) onbeleerd(zodra het veulen is afgespeend ga ik haar inrijden, dit is niet het eerste paard dat ik inrij(ben 16, geen commentaar daar over asjeblieft!)
in de winter pikzwart en in de zomer zwart met her en der bruin hoeven en ogen zijn ook zwart.
de dekhengst is een lipizaner en ze zeiden dat de dekhengst bont is....
dit is onmogelijk , dus kleur blijft een raadsel (aankomende kleur van het veulen raden mag in reacties, zou ik leuk vinden!)
ik ga proberen een foto te plaatsen(nog nooit gedaan bij forums)

ja ze is nog steeds te dun, ze krijgt twee kilo brok 's ochtend , twee kilo brok 's avonds staat heel de dag op gras en 's nachts is het all you can eat voor haar
, ze is vorige week ontwormt.ik heb haar al te dun gekocht en ze komt denk ik heeel moeilijk aan door haar veulen, iedere keer als ze is aangekomen eet het veulentje het op

dit zijn allemaal recente foto's

we gingen woensdag (als gewoonlijk) boodschappen doen en toen moesten we voor een andere longeerzweep naar de winkel(met paardenspul etc,ik heb nog twee paarden) en toen zag ik dit halstertje, maat veulen ,dus ja ik verliefd!
mijn moeder zei van als het veulentje het niet past knuppen we het bij de hondjes om
ik ben heel benieuwd hoe het veulen eruit gaat zien en met wat voor soort karakter, nogmaals raden mag in de reacties, bedankt voor het lezen

oh ja even een ps ik ben echt niet goed in forums maken (schrijven) enzo .....
1 juli! Een hengstte
en een kolletje zou wel mooi zijn, grappig dat je hetzelfde halster had