Vreemde zichtbare hartslag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Vreemde zichtbare hartslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 16:10

Hoi allemaal.

Misschien weten jullie wat het is of hebben het eerder gezien.
Voor de duidelijkheid er is contact geweest met de kliniek.

Vanmorgen werd ik gebeld door een stalgenote over het volgende.

Bo had een duidelijk zichtbaar hartslag bij haar billen. Deze was zo duidelijk dat deze zelfs zichtbaar was met deken.

Het zit precies op d'r billen net aan beide zijde's van haar staart, en dan doorlopend onder haar staart.
Toen ik eenmaal op stal was na 20 minuten was het alweer over.

Heb wel contact gehad met de kliniek en die konden me eigenlijk ook niet heel veel erover vertellen, mede doordat ze het ook nog nooit gezien hadden.
Wel de vraag gehad dat wanneer ze het weer heeft we het zouden willen filmen.
Het enigste wat ze konden bedenken was:
*Iets te hard op haar ontlasting moeten persen.
* Veulen lag ergens verkeerd tegenaan....
Moeten haar goed in de gaten houden en er mag absoluut geen bloed te zien zijn.

Verder merken we wat dat betreft niks aan d'r. Ze eet, drinkt en mest prima.

Bo is overigens in april (22ste) pas uitgerekend en toont geen andere symptomen als bv uier ontwikkeling, slappen banden en kling is ook nog mooi gesloten en welbekende frummel ***

FotsyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:26

heb er geen idee van maar lijkt me eerder een zenuwtrek of een kloppende ader door de druk die zich opbouwt in en rond de buik, billen en vulva. Niet onderschatten welke druk ze krijgen.
Iets zegt me dat ik dit al eens gezien heb maar kan het niet direct bovenhalen. Kortom ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.

kiki1976

Re: Vreemde zichtbare hartslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 23:14

Thnx Fotsy.
Dat was ook mijn eerste reactie vanmorgen toen ze belde, maar ze zegt dat dat er anders uitziet.
Vind het best jammer dat ze er niet bij stilstond om het te filmen, was een stuk makkelijker geweest.

Maar de kleine is met vlagen echt behoorlijk druk. Dus ik acht de kans zelf ook vrij groot dat het door het veulen kwam die net ff verkeerd lag of zo.