Ik ben normaal gesproken een stille meelezer maar het wordt nu tijd om zelf eens een topic te maken.
3 weken terug heb ik een tinker gekocht(een merrie welteverstaan

Ze werd klinisch gekeurd bij mij, maar werd toch ziekjes. Verkouden, loopneusje dus even DA erbij. het gaat nu weer beter en weer sloeg de twijfel toe, ze lijkt toch wel dik, ook een beetje dikke uiers. Vanmiddag even stalgenootjes erbij laten kijken en die gokten er ook op dat ze drachtig was.
Ik dacht vandaag echt even dat ik gek werd, dat ik dingen zag bewegen in haar buik en besloot ik dat het tijd werd om te bellen naar de DA.
Vandaag rond 4 uur kwam die dus, hij voelt haar op en zegt: ja, ze is drachtig. mijn reactie: sorry wat zegt u? DA: ze is drachtig!. Ik: HUH!? IS ZE DRACHTIG. Nu zit ik te typen en nog steeds half in shock

Ik ben nu wel blij en heb gelukkig de financiële middelen en de tijd. Alleen voel ik me wel een beetje rot dat ik het nu pas zag. Mijn ouders zijn ook erg blij dat ze opa en oma worden gelukkig

ze zit nu rond de 10e maand dus heb erg weinig tijd om alles te regelen/leren aangezien dit mn eerste veulen wordt. Dus tips zijn zeker welkom!!
Naam: Bessy
Leeftijd: 5

ik heb geen idee wat eruit kan komen, maar ben tevreden met alles wat gezond is

Zit alleen nu al mn nagels op te vreten want heb geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
Duimen jullie mee?