Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska27 schreef:http://www.eifelopfok.com Ik zou niet anders meer willen. Wel een eindje rijden, maar wat ze daar bieden heb ik nog nergens anders gevonden.
Anoeska27 schreef:http://www.eifelopfok.com Ik zou niet anders meer willen. Wel een eindje rijden, maar wat ze daar bieden heb ik nog nergens anders gevonden.
3 dries schreef:Bedankt voor de reacties heb de website van de eifelopfok en huustede bekeken ziet er beide goed uit alleen allebij zover weg. Wil heb het liefst wel wat dichter bij houden zodat ik hem regelmatig op kan zoeken. Maar hou deze wel even in mijn gedachten3

Anoeska27 schreef:dries schreef:Bedankt voor de reacties heb de website van de eifelopfok en huustede bekeken ziet er beide goed uit alleen allebij zover weg. Wil heb het liefst wel wat dichter bij houden zodat ik hem regelmatig op kan zoeken. Maar hou deze wel even in mijn gedachten3
Ondanks dat het zo ver is ging ik 1x per maand/per 6 weken er naartoe. Het is een heerlijke omgeving waar je ook fijn kunt overnachten en veel kunt wandelen en bezichtigen. Toen ik nog gebruik maakte van een opfok dichterbij ging ik veel minder vaak om heel eerlijk te zijn.
) vind het al moeilijk zat om de zorg uit hande te geven maar kan hem op de pensionstal niet houden aangezien daar geen speelkameraatjes voor hem zijn.
fokfanaat schreef:Ik ben super tevreden met stal Huusstede in Aalten, kleine groepen, zeer goed toezicht, veel buiten en regelmatig fotoos op facebook.
jSophiaF schreef:Stal Zwetsloot, ben ik persoonlijk niet wild van(eigen ervaring), zelf wel hele goede ervaring met Stal Kaptein in Hazerswoude, net aan de rand van Leiden. Waar ze in weideseizoen in een mooie kudde lopen en in de wintermaanden , neem in een groep van 6 in een mooie ruime loopstal verblijven, netjes en keurig voer krijgen, eventueel apart bijgevoerd worden indien dit nodig mocht zijn, paarden niet aan hun lot overgelaten worden, maar echt gewoon netjes behandeld worden. Ik heb eventueel bij interesse een telefoonnummer voor je.