21 april is er bij ons een merrie veulen geboren! Alles is goed gegaan en ze is super lief! (Ik ga nog een in the picture topic maken).
Nu moesten we voor het Nederlandse fjorden stamboek een naam met de K bedenken, ze heet kailey. Ze moet binnenkort naar de keuring in België, voor de hengst Dingo. Ze zijn in Belgiëbij de P, dus nu moeten we eigenlijk een naam met de P, we willen Kailey er wel gewoon bij houden, want dat is dan haar roepnaam. Zelf hebben we al bedacht Princess Kailey, maar heeft er nog iemand leuke namen met de P?
Paia Paige Pailotta Paint Paint A Picture Paint by Numbers Paint Chip Paint me Proud Paint The Dawn Paint the Town Paint The Town Red Painted Painted Affair Painted Apache Painted Black Painted By Picasso Painted Desert Painted Love Painted Picture Painter Painters Row Painting Painting Express Paisley Pait Paitenshion Paivi
Pauckenslag Paufi Pauillac Pauke Paukenschlag Paukie Paukje Paul Paul de Vence Paul Jones Paul Trot Paula Paule Paulette Paulette Hune Paulhan Paulie Paulien Pauliene Paulienke Paulientje Paulina Pauline Pauline Hune Paulino Paulisca Paulita Paulo Pauloma Paultje Paulus Pauluske Pauly Pausini Pausn Pauvola Pauwel
Pavan Pavana Pavane Pavarotti Pavel Pavenna Pavernue Royal Pavia Pavlina Pavlov Pavoni Pavord
Pawnee
Pax Paxa Paxton
Pay Pay A Ton Pay Back Pay Check Pay Day Pay Dirt Pay me Back Pay Off Payanar Payat Pay-Bah Payda Payday Paydro Payla Payn Payne Payasada Pays-Bas Paytah Payton Payute