vandaag kwam ik bij mijn verzorgshetlander. Ik wou haar gaan poetsen maar toen ik haar buik deed zag ik dat haar tepels opgezwollen waren en dat er een druppel melk aan de tepel hing?
Haar uier was ook dikker dan normaal. De tepels en uier waren niet warm en/of rood. Heb een beetje 'gemolken' of hoe je dat ook noemt
en toen kwam er veel uit. Is ze misschien drachtig?Er is eerder wel een hengst bij geweest, die is een aantal keer ontsnapt naar de wei van de merrie. Toen we hem weer bij haar in de wei zagen staan trapte ze wel naar hem, misschien omdat hij haar al gedekt heeft? De hengst heeft het wel vaak geprobeerd om te dekken.
De merrie heeft ook een soort 'deuk' in de buik, het ziet er zeg maar een beetje uit of er een extra buik onder haar 'gewone' buik hangt (lastig uit te leggen
). je voelt een soort 'overgang'. Heb het op 1 van de foto's even de haren anders gedaan zodat je de lijn ziet. ook werd ze steeds iets dikker. ik vind dat ze ook een hangbuikje krijgt voor mijn gevoel. 

De zwarte dingetjes is zand, het bakje was een beetje vies

Denken jullie dat ze drachtig kan zijn? We zijn de eigenaar nog steeds aan het overhalen om haar op te laten voelen of een echo, maar die man is daar niet zo van.....