Buik te dik veel te dik ????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lovemyponys5

Buik te dik veel te dik ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:18

Ik heb een vraag ik verzorg bij een Shetlander fokkerij en daar is een pony van al 18 en moet nog steeds veulens krijgen ik vraag me af of een pony een te groot veulen kan krijgen want vorig jaar had ze een giganties veulen en dit jaar is haar buik nog 2x zo dik dus zou het kunnen dat het veulen te groot is of dat de moeder het niet aan kan om te bevallen van zon groot veulen ze is al18 of is er iets wat ik kan doen om haar alles makkelijker te maken want normaal stop ik 2maanden van te voren met rijden maar dit x was ze zo dik en zo snel moe dat ze nu al 3maanden niet meer bereden word iemand Miss tips ?? :(

tessxponys

Re: Buik te dik veel te dik ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:20

door welke hengst is ze gedenkt?

hondenpoott

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:22

Foto van vorig jaar toen ze zwanger was, En misschien van dit jaar?.

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:23

Je doet het goed door haar te ontzien in dit geval! Niet berijden, wel haar bezoeken en tutten en troetelen (kortstondig) , ....misschien een heerlijke rugmassage?! <3 En hopen dat alles goed mag verlopen...

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:24

Foto's heb ik niet maar ik zorg dat er maandag avond een foto van nu opstaat en ik weet niks over die hengst alleen dat hij wel een stuk groter was dan de merrie

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:26

Marin_ka3 schreef:
Je doet het goed door haar te ontzien in dit geval! Niet berijden, wel haar bezoeken en tutten en troetelen (kortstondig) , ....misschien een heerlijke rugmassage?! <3 En hopen dat alles goed mag verlopen...

Tanks maar hoe geef je een rug massage

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:33

Eigenlijk is dat niet zo ingewikkeld, aangezien jouw specifieke aandacht voor haar via jouw rustige ontspannen handen op haar rug al meer dan voldoende zal zijn! <3 Zeker weten, ...af en toe je handen verleggen, dat wel en ...niet te lang. Zodra ze begint te 'draaien' heeft ze er genoeg van. Dat merk je snel genoeg. :+

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 18:34

Marin_ka3 schreef:
Eigenlijk is dat niet zo ingewikkeld, aangezien jouw specifieke aandacht voor haar via jouw rustige ontspannen handen op haar rug al meer dan voldoende zal zijn! <3 Zeker weten, ...af en toe je handen verleggen, dat wel en ...niet te lang. Zodra ze begint te 'draaien' heeft ze er genoeg van. Dat merk je snel genoeg. :+

Oké bedankt voor de tip nu maar hopen dat alles goed gaat ze is in juli uitgeteld