Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fotsy schreef:Tuurlijk komt haar gezondheid eerst, deze week op grondig onderzoek, de hoefbevangenheid zou wel eens kunnen komen van baarmoederinfectie, eerst herstel en dan eventueel opnieuw proberen want zal niet evident meer zijn. En kijken hoe de baarmoeder er aan toe is.
De hoefbevangenheid is wel nog niet zwaar, ze stapt nog altijd goed rond lijkt meer op stijfheid en ze had stuwing over alle vier haar benen. Hoeven staan ook zeker niet warm, ik denk dat ze bevangen staat van die merriebrok te geven. Ik heb ze nu al meer dan 7 jaar en ze is nog nooit hoefbevangen geweest. Ik maak me meer zorgen over de binnenkant, haar baarmoeder, als ze daar maar geen problemen mee krijgt want als ze het veulen al enige tijd geleden verworpen heeft en ze verloor twee weken geleden nog beetje bloed uit haar kling en het feit dat pas onlangs haar kling beginnen openstaan is en dan nog eens die hoefbevangenheid, die gekomen is juist na het kappen, wat ook al raar is.
Het ziet er niet goed uit, ik vraag me af hoe ik en de DA dit zo over het hoofd hebben kunnen zien.
Ik dacht echt dat er veel leven in haar buik was en ik was niet de enige. Bovendien is het birth alarm wel vijf keer afgegaan nog voor ze hoefbevangen stond, hier kan je toch ook niet op vertrouwen dan.
Niet te geloven dat dit avontuur zo moest aflopen, kben er nog niet goed van. Kvoel me natuurlijk ook zeer schuldig dat ze nu hoefbevangen is door mijn schuld.