Joy heeft het, net als vorig jaar, weer erg zwaar met de laatste loodjes van haar dracht..
Wie vorig jaar op de cam heeft gevolgd, weet vast nog wel van die talloze valse "hints" die ze gaf. Dit veulen is uiteindelijk dood geboren. Het was niet gedraaid (lag zeg maar nog op de rug) waardoor de dierenarts het idee had dat het waarschijnlijk al dood was voor de bevalling.
Tot een dag of 2 geleden gedroeg Joy zich zoals een drachtige merrie zich hoor te gedragen, maar nu heeft ze alweer 2 nachten liggen spoken..
Toen ik gisteravond de laatste check deed, lag ze te kreunen, te persen, maar niet warm geen zweet oid.. En voor een beetje brok stond ze graag op..
Geen van mijn andere merries hebben ooit dit gedrag vertoond.. Plat liggen en persen betekende veulen..
Je kunt je dus voorstellen dat ik een beetje ongerust ben, dus hoop dat er nu heel veel mensen reageren met "dat doet die van mij altijd en gaat altijd goed" oid.. Bel sowieso morgen ochtend even dierenarts om te overleggen..
Ik heb eventueel een filmpje met het gedrag, maar die moet ik dan even uploaden..