Gezocht met spoed een moederloos veulen voor de merrie (Welsh Cob) van mijn Opa die helaas vanmiddag (6-5-2013)een dood veulen heeft gekregen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met: 06-22480684 / 06-22323560 Je kan mij ook bereiken op dit nummer: 06-31523776 privé berzicht of een e-mail sturen naar: kristabergvanden@gmail.com De merrie staat in 's Gravenzande (Zuid Holland).
Dit bericht staat op FACEBOOK sinds gisteren https://www.facebook.com/laura.boelens.39 S.V.P. DELEN! Vanmorgen is mijn mooie lieve Friese merrie overleden aan koliek. Zij laat een 8 dagen oud merrie veulen achter (geboren 28-4-2013). Wie weet een merrie die net haar veulen is verloren? Misschien dat deze merrie mijn veulen wil adopteren en zo goed kan opgroeien.... Alsjeblieft help en deel dit bericht. Reageren kan via een privé-bericht op Facebook
barrymuis
Geplaatst: 07-05-13 11:08
Al de Moederloze Veulencentrale gebeld ?? Is 24 uur per dag berijkbaar.
Hallo, op facebook staat een bericht van een Fries moederloos veulen, het veulen is 9 dagen jong. Ze heet Laura Boelens. Wie weet kunnen jullie iets voor elkaar betekenen. Sterkte.
Graag niet allemaal je post opnieuw plaatsen, de andere topics zijn ook nog te lezen voor TS. Berichten van mensen die misschien een veulen aanbieden, zouden anders wegvallen tussen alle andere berichten. Dank je wel
KRISTA20
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-13 13:14
Weten mensen nog andere opties? We hebben er toch wel haast bij!! Bedankt voor alle reacties alvast!
Ik reageer zelf ook nog even ter aanvulling op de TS. Het gaat om de merrie van mijn Opa dus ik ben er zelf ook bij betrokken en heb de reacties in het andere topic gelezen.
Er is al contact geweest met de veulencentrale en daar staat de merrie sinds gisteren ingeschreven. Eveneens is er contact opgenomen met Laura Boelens van het friese veulen waarnaar iedereen verwijst. Helaas hebben wij hier geen reactie op gehad en via-via vernomen dat het waarschijnlijk al een pleegmoeder heeft.
We hopen zo snel mogelijk een veulen te kunnen vinden, vandaar dat we naast de veulencentrale ook via de sociale media en via Bokt een oproep doen. Je weet het tenslotte maar nooit en niet geschoten is altijd mis.
ik las net dat de friese veulen al is overleden ??
Wannabie
Geplaatst: 07-05-13 15:17
Ik heb Laura al meerdere malen via fb gecontacteerd, maar geen reactie. Begrijpelijk ook wel dat je wat anders te doen hebt op zo'n moment... Wel zo slim dus van je TS, om je nummer erbij te zetten, zo verloopt het hopelijk voor de merrie van je opa wat vlotter. Succes!
Arrabel
Geplaatst: 22-05-13 08:35
Hoe is het nou afgelopen? Is daar iets over bekend?