De pony van mijn zoontje is in december bij ons gekomen , waarschijnlijk is ze drachtig. Van hele lieve pony is ze naar een chaggie merrie gegaan. Na wat speurwerk kwam ik bij de man die haar aan de vorig eigenaar verkocht had in mei 2012.In eerste instantie zei hij dat ze niet drachtig kon zijn ,hij gaf te kennen dat hij het al 3 jaar had geprobeerd ,maar na lang doorpraten gaf hij toe dat er idd eind april 2 weken een hengstje bij had gelopen.(hij wou het eerst niet toegeven want hij had dat immers niet aan de vorige mensen verteld dat ze wel eens drachtig kon zijn ,want doen hoefden deze mensen haar niet)Ik gaf hem te kennen dat ik het geen probleem vind als ze wel drachtig blijkt te zijn.Hmmmm kan bijna niet missen na contact met DA te hebben gehad gaan we er gewoon vanuit dus hup camera in de stal staart in de vlecht en afwachten wat voor verrassing ze voor ons in petto heeft!
Whoehoe wij zouden het geweldig vinden ,want waren anders zoiezo van plan haar dit jaar te laten dekken.Alleen jammer dat wij nu niet zelf de hengst hebben uit gekozen ,maar zo te horen was het een Zwartbonte amper 80 cm dus opzich wel een voorkeur van me.
ja zo spannend ,soms denk ik van of zou er niks in zitten ,maar alles verwijst zich naar het feit dat ze wel drachtig moet zijn hou jullie op de hoogte!
Ok onze Milly doet haar officiële naam Joker eer ze verwacht geen veulen ,maar had last van haar hormonen hahah,(ze hebben een echo gemaakt) vandaag in de kliniek geweest vanwege een bloedneus ,deze werd veroorzaakt door een stengeltje hooi deze zat gekapseld in haar neus. Het gaat gelukkig goed met haar en daar ben ik heel blij om ,want het was wel even spannend met haar bloedneus!