Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:35

Klopt, de jeuk wil alleen maar zeggen dat het positief is.Maar we willen niet dat het open gaat.

piewie

Berichten: 1920
Geregistreerd: 11-05-07

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:39

heel bijzonder dit allemaal. Heb er zelf totaal geen ervaring meer, maar vind het fijn om te lezen dat het beter gaat. Ik heb grote respect voor de mensen die zich er om ontfermen. Blijf dit topic stilletjes volgen en hopen op meer goed nieuws!

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:06

Sorry maar ik geloof niet in reading e.d

Jeuk, logisch! Het gaat genezen... dat hoort erbij.....

Maar ik hoop het beste voor deze kleine! :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 10:12

Dus jeuk = genezing van binnenuit?

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:13

TS heb je al een keer animalintex gebruikt nu? Wat ik vaak wel deed wat het been de ochtend er na het been even goed na te spoelen.
(Ik meld dit even omdat je het ook over jeuk hebt.. )

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:14

Giolli schreef:
Dus jeuk = genezing van binnenuit?


Jeuk is sowieso vaak een teken van genezing.
Kijk eens bij jezelf als je een kortste hebt.

Ik had een pony met een beenprobleem staan, van binnen, die kreeg op langere termijn ook jeuk... en was weer een tijd daarna genezen.
Dus ja,naar mijn mening, ook van binnen uit.

nicoleboogie

Berichten: 831
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Kapel Avezaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:15

Hier een stille meelezer!!
wat super om te horen dat het met Luna beter gaat!! Dat is tenslotte het belangrijkste

Verder, over magnetiseur, lezen van foto's.......ik weet niet of ik daar in geloof maar ik sta er wel open voor.
Maar laat iedereen in zijn waarde. De een heeft er baat bij en de ander niet en Luna en de eigenaresse zo te lezen wel

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 10:15

Ik heb het donderdag volgens mij besteld! Heb het nog niet binnen... Hoop dat het morgen of dinsdag binnenkomt...
Moet wel nog even zelfklevende bandages halen!


Jolliegirl; dat weet ik. Maar ik dacht dat met korstjes het was dat de huid nieuwe cellen aanmaakt en de oude (beschadigde) er af vallen, vandaar de jeuk... Maar het kan dus ook van binnenuit? Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt ...

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:43

Ik behandel de foto met The Flame, en de Flame zorgt er voor dat er nieuwe cellen worden aan gemaakt.

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:48

Meen je dat nou...
Een vlam.. die op afstand voor genezing zorgt?

Ik krijg er de kriebels van.. niet mijn ding en geloof er al helemaal niet in.. Sorry.. :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 10:56

marleen_usar schreef:
Ik behandel de foto met The Flame, en de Flame zorgt er voor dat er nieuwe cellen worden aan gemaakt.



De Flame is een soort diamant/steen. Niet waar? Het is in ieder geval een voorwerp Jolliegirl.. Volgens mij geen werkelijke vlam.
Marleen; Waarom is dat precies nodig? Ik bedoelde met cellen meer huidcellen die dus stuk zijn bij een korstje.
Wat kun jij precies met The Flame van binnenuit?

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:57

Alsof je met een steen een dier kunt genezen via een foto...
Dat moeten toch echt de cellen zelf doen.. daar heb je weinig invloed op! (behalve bijv. antibiotica o.i.d)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 11:00

Jolliegirl schreef:
Alsof je met een steen een dier kunt genezen via een foto...
Dat moeten toch echt de cellen zelf doen.. daar heb je weinig invloed op! (behalve bijv. antibiotica o.i.d)


Als Marleen van zichzelf weet dat dit wel mogelijk is en zei daar een gave voor heeft. Wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet mag of dat dat niet werkt?
Onwetendheid is een zege... Maar soms moeten we ons daar oven heen zetten. Wie weet wat Marleen allemaal kan, proberen kan geen kwaad. :)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:06

Het hele lichaam bestaat uit cellen, Giolli, ook bot ( en vliezen ).

Wat dat op afstand via een foto doet, heb ik helaas ook nog nooit met eigen ogen mogen aanschouwen, Jolliegirl, maar zolang mensen er troost en vertrouwen uit putten, vind ik het niet per definitie negatief :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 11:17

Shirley schreef:
Het hele lichaam bestaat uit cellen, Giolli, ook bot ( en vliezen ).

Wat dat op afstand via een foto doet, heb ik helaas ook nog nooit met eigen ogen mogen aanschouwen, Jolliegirl, maar zolang mensen er troost en vertrouwen uit putten, vind ik het niet per definitie negatief :)


Ach tuurlijk. :+ Sorry...


Troost en vertrouwen uit putten? Nou zo zit dat dus niet... Ik wil dat het geneest, op welke manier dan ook.
Of iemand nou om een glazen bol staat, met een foto behandeld of een geleerde arts die mij medicijnen uitschrijft, Prima.
Het maakt me allemaal niets meer uit op welke manier. Ik wil gewoon dat ze beter wordt..

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:21

Misschien niet voor jou, maar ik bedoelde dat meer in het algemeen :)

En een zekere vorm van vertrouwen heb je toch wel in Roburt en Marleen ?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 11:27

Shirley schreef:
Misschien niet voor jou, maar ik bedoelde dat meer in het algemeen :)

En een zekere vorm van vertrouwen heb je toch wel in Roburt en Marleen ?


Bij Roburt had ik vooral vertrouwen dat hij niets kapot kon maken en dat hij deed wat hij kon.
Hij heeft me vanaf het begin verteld dat hij niets kan beloven.
Als je paard in eerste instantie volledig afgekeurd is, geloof je niet zo snel meer in een oplossing. Je zoekt ze wel, maar ergens vertrouwen in hebben is lastig omdat je eigenlijk al wat anders beloofd is. (Een doodvonnis dus.)

Het gaat mij in welke situatie dan ook om Luna. Luun moet beter worden en met welke behandeling dat is maakt me niets uit zoals ik al zei.
Marleen heb ik nog niet van dichtbij mogen mee maken, dus daar heb ik geen verwachtingen van. Het is heel fijn dat ze helpt, en als het werkt dan is dat mooi meegenomen. Ik heb in beide gevallen geen vertrouwen gehad in het beter worden van Luna.
Als het meezit, dan is dat alleen maar mooi. Valt het tegen, het enige wat je verspild hebt is tijd.. ;)

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:43

Giolli schreef:
Dus jeuk = genezing van binnenuit?


Ja, dat is het, heb ik na twee keizersnedes gehad, om maf van te worden.
Ik weet niet of magnetiseren kan maar heb zoveel last van mijn gewrichten dat ik het graag zou uitproberen.
Ik denk maar zo, als je twee magneten met de verkeerde kant tegen elkaar aanhoudt dan duwen ze elkaar weg, dat zie je toch ook niet? maar het kan wel :D

paardje2013
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: .........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:44

ik wens je erg veel sterkte met luna hoop dat ze snel beter is

BigOne
Berichten: 38279
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:54

Het is heel simpel, mensen geloven vaak niet in iets wat niet te zien is, zo ook paranormale geneeswijzen. Ze zeggen wel eens dat je er in moet geloven om het te laten helpen. Laat nu net een dier daar geen weet van hebben en dus zijn ze heerlijk onbevangen. Poes, mocht het zo zijn dat jij ooit in een situatie komen waarbij de reguliere zorg voor jezelf niet meer helpt dan hoop ik voor je dat je open kunt staan voor andere hulpbronnen, er kan wel eens een wereld voor je open gaan. Ik ben de nuchterheid zelf maar heb dus wel een familielid die dit ook kan, ze heeft aan de hand van foto's dieren opgespoord en gezien waar sommige gebreken zaten. Ik heb haar vaak op de proef gesteld door foto's te sturen, ook van mensen/dieren waar niets mee aan de hand was(beetje gemeen) maar elke keer wist ze het goede antwoord te geven.De eerste keer dat ze bij ons kwam heb ik haar met een paard laten rommelen en kwam ze met zijn innerlijke problemen(waar ik vanaf wist)voorzichtig aanzetten want ze wist niet of ik er vanaf wist en wilde me niet kwetsen, dat wil niet zeggen dat er geen kwakzalvers rondlopen, er zijn er meer dan genoeg.
Maar het kan wel dus scheer deze mensen niet allemaal over één kam omdat jij de ongelovige Thomas bent.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:58

Ik heb mijn animalintex binnen en wil het graag vanavond al gaan gebruiken... Heb alleen geen zelfklevend bandage... Kan dit ook met een pony bandage? Ik weet hoe ik moet bandageren.

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:14

Giolli schreef:
Ik heb mijn animalintex binnen en wil het graag vanavond al gaan gebruiken... Heb alleen geen zelfklevend bandage... Kan dit ook met een pony bandage? Ik weet hoe ik moet bandageren.


Op zich kan het inderdaad ook met een gewone bandage. Hebben wij ook wel gedaan omdat je dan soms ook een groter oppervlak kunt pakken qua bandage en ondersteuning..

Lees je mijn pb nog even na over de instructies ;-)? Plastic is buitenkant van verband en plastic eraf als je het eromdoet anders verlies je het verband gegarandeerd. Succes!!!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 17:31

Ik heb ze net nog samen met mijn broer door gelezen. :D
Bedankt!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:19

Giolli schreef:
Dus jeuk = genezing van binnenuit?


Klopt, je kan er een verkoelende zalf opsmeren wat de jeuk wat dragelijker maakt. Maar jeuk is altijd een goed teken (mits het binnen de marges blijft die per individu verschillen). Heb je zelf wel eens een nare (open) plek gehad? Dat kan in het laatste stadia ook veel jeuk geven.

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:57

Giolli schreef:
Ik heb ze net nog samen met mijn broer door gelezen. :D
Bedankt!


Dan gaat het vast goed komen! Graag gedaan en Succes!