Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:57

Ik behandel ook iedere dag via een foto, zo te horen werkt het wat iedereen allemaal doet.

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:02

Vind het altijd heel bijzonder, als mensen met zulke gaves toch maar even (en dan ook nog gratis) langs komen om te helpen of via foto's ..Petje af hoor voor jullie!

YSR1971
Berichten: 905
Geregistreerd: 14-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:05

@Poes, ik snap je bedenkingen bij het magnetiseren, maar het gaat er in dit geval natuurlijk helemaal niet om of jij (of wie dan ook in dit topic) gelooft dat magnetiseren (of Laarakkers, of Utrecht, of welke behandeling dan ook) iets kan verbeteren in de situatie van Luna. Het gaat erom of Giolli en haar ouders hier vertrouwen in hebben. Als het vervolgens iets verbeterd of zelfs alleen maar verlicht in de toestand van Luna, is dat toch prachtig?

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:23

Dat is ook heel mooi, en ik vind het dan fijn te horen dat het verbeterd is.Heeft niet te maken met geloven in, ik vraag er normaal geld voor.Maar ook heel vaak biedt ik het gewoon gratis aan.

Ocean_Child

Berichten: 2111
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Aan het strand :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:30

Ik weet niet of ik in magnetiseren geloof, heb er nog nooit iets van meegemaakt. Maar deze mensen bieden geheel kostenloos en belangenloos hun tijd en diensten aan en schaden het dier op geen enkele wijze. En misschien helpt het wel, mooi toch? En zo niet dan is het zoals hierboven al wordt gezegd:
Baat het niet, dan schaadt het niet.

Ik vind het super dat deze mensen dit voor een onbekende doen om op hun eigen wijze een dier proberen te helpen.

Ts, ik hoop van harte dat dit heerlijke veulen opknapt en dat jullie nog heeeeel lang plezier van elkaar mogen hebben!

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 18:59

Ik ben heel blij dat alles lijkt te helpen. Al vraag ik me wel af of dit door het beleid van de DA komt is, dat afbouwen van de medicatie heeft ook een reden, of door de moeiten van derden. Jammer dat dat niet wetenschappelijk kan worden aangetoond. Maar toppie te lezen dat het met het veulenkind beter gaat.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 21:28

Bedankt voor jullie reacties allemaal...
Natuurlijk is het nog lang niet zoals het moet zijn, maar haar "doodvonnis" staat niet zo dichtbij meer gelukkig. ;) We gaan er gewoon voor knokken en alle tips zijn nog steeds welkom!

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:35

Willen wel foto's blijven zien he :) Doe anders eens wat vergelijkingsmateriaal naast elkaar.. Ben ik wel benieuwd in.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:48

Ik voel veel jeuk,kan dat kloppen TS? Met jeuk bedoel ik dat het gaat jeuken, maar ook dat je veulen het zat is al dat gedoe.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:08

Ik heb achter mekaar alle pagina's door gelezen. Ik hoop van harte dat Luna opknapt. Ik zal voor je duimen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 22:10

marleen_usar schreef:
Ik voel veel jeuk,kan dat kloppen TS? Met jeuk bedoel ik dat het gaat jeuken, maar ook dat je veulen het zat is al dat gedoe.




Jeetje... :wow: Ik had gister nog met mijn vader over dat ze zoveel krabt... Ook aan haar sprong..

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:15

Als het jeukt dan kan dat een belangrijke aanwijzing zijn dat het geneest, ik zou nog maar eens niet wanhopen
volgens mij loopt dit met een sisser af en wordt ze gewoon volwassen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:30

YSR1971 schreef:
@Poes, ik snap je bedenkingen bij het magnetiseren, maar het gaat er in dit geval natuurlijk helemaal niet om of jij (of wie dan ook in dit topic) gelooft dat magnetiseren (of Laarakkers, of Utrecht, of welke behandeling dan ook) iets kan verbeteren in de situatie van Luna. Het gaat erom of Giolli en haar ouders hier vertrouwen in hebben. Als het vervolgens iets verbeterd of zelfs alleen maar verlicht in de toestand van Luna, is dat toch prachtig?



Het is alleen maar DIK zonde dat kwakzalvers met dit soort zaken de aandacht naar hen weten te trekken, hoop doen opleven waar het mss werkelijk over is.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:31

marleen_usar schreef:
Dat is ook heel mooi, en ik vind het dan fijn te horen dat het verbeterd is.Heeft niet te maken met geloven in, ik vraag er normaal geld voor.Maar ook heel vaak biedt ik het gewoon gratis aan.



En op welke basis besluit jij wie mag dokken en wie niet?

Is dat omdat je het hier dan kunt vertellen dat je het zo mooi voor niks doet? En zaken waar niet zoveel ophef over is, dan toch maar afrekenen graag?

Iemand die écht zo goed is van hart, die is eerlijk, en die beslist niet zomaar wie betaalt en wie niet.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:37

Poes, wat is je probleem nou eigenlijk ?
't Is niet erg netjes om dit soort ongenoegen op deze manier te ventileren en Luna's topic te verzieken :(

We hebben hier allemaal het beste met het paardje voor en op wat voor manier ze ook geholpen kan worden, alle hulp is welkom !

Negatieve gedachten daarentegen niet :n

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:38

Ik heb naar dit paardje absoluut geen negatieve gedachten hoor :) absoluut niet, en ik duim net zo hard mee.

Maar ik erger me wel heel erg aan mensen die net van dit soort verhalen profteren om aandacht te krijgen, dat is alles.

Verder heeft de TS uiteraard alle keuze wat ze ermee doet, ik hoop alleen dat ze er geen valse hoop of iets door krijgt...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:44

Volgens mij hebben alle betrokkenen hetzelfde doel voor ogen, hoor, en dat is zowel Luna als haar eigenaresse tot steun te zijn.
TS komt mij, ondanks haar leeftijd, bijzonder volwassen, nuchter en verstandig over en ik denk niet dat zij zich zo maar een rad voor ogen zou laten draaien ...

Heb je overigens de posts van Roburt en Marleen gelezen ?

YSR1971
Berichten: 905
Geregistreerd: 14-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:46

Als de situatie met Luna hopeloos blijkt te zijn, dan zal Giolli zonder twijfel doen wat nodig is, dat heeft ze ook meerdere malen aangegeven. Op dit moment zijn ze nog bezig met een behandelplan (regulier) en tijdens deze behandeling kiest Giolli voor een minder reguliere behandelwijze ernaast. Ik geloof niet dat Giolli ook maar één moment de realiteit uit het oog verliest, in tegendeel.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 22:48

Ik krijg van niemand valse hoop... het enige wat ik geloof is wat ik kan zien. En daar heb ik Luna voor nodig. Het maakt me geen reet uit hoe het opgelost word, door een arts of hoe jij het zegt een "kwakzalver"

Als ik zie dat iets helpt, dan geloof ik dat. Omdat ik het kan zien... ik waardeer het dat mensen moeite voor mij (Of eigenlijk voor Luna) doen.

Dat zal ik blijven waarderen en alle hulp aan nemen. :)

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 07:35

Ik ga vandaag proberen de jeuk te verminderen.

celine14

Berichten: 1051
Geregistreerd: 13-01-07

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:22

Ik heb zelf geen ervaring met magnetiseurs oid maar ik geloof wel dat er meer is dan regulier, alleen dat dat (nog) niet te bewijzen valt.

Wat wel te bewijzen valt is dat positieve gedachten helpen, hoe het precies heet weet ik niet maar een vriendin van mij heeft daar haar profiel werkstuk over gedaan.

Marleen ik ben alleen wel heel benieuwd wat jij dan op dit moment bij mijn paardje voelt, er is namelijk iets aan de hand alleen ik twijfel heel erg ;)

Ik vind het fijn te horen dat het met luna de goede kant op gaat! Hopelijk blijft deze positieve lijn voortzetten, vanuit hier zullen dan ook alleen positieve gedachten jullie kant uit gaan TS

RoWi

Berichten: 6886
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:16

Wat ontzettend fijn dat het beter gaat! +:)+

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:28

marleen_usar schreef:
Ik ga vandaag proberen de jeuk te verminderen.


Waarom? jeuk kan juist het teken van genezing zijn....

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:31

Hoe ik selecteer wie wel betaald of wie niet? Een voorbeeld, zaterdag stond ik op een open dag van het knaagspoor. Ik was daar dierentolk, heb uren gepraat met heel veel mensen.Ik deed het gratis, terwijl ik erg last heb van mijn bekken dus zeker geen 8 uur kan staan.Maar deed het toch, Er waren mensen die meer wilde weten. Die sturen een foto naar mij en dan vraag ik wel een vergoeding.

De jeuk is soms zo erg dat ze daar juist te veel last van heeft, en daar weer schade door aan richt.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 09:34

Dat wilde ik ook net zeggen:
De jeuk wegnemen, wil niet zeggen dat je daardoor de genezing belemmert :)

Vergelijk het met een korstje op een wondje, dat jeukt ook .
Krab je het korstje open, dan is er weer een nieuw wondje :(

Bij Luna zit het alleen onder haar velletje ...