foto's drachtig per maand?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Luf_Midnight

foto's drachtig per maand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 10:28

hallo,
ik ben erg benieuwd of er bokkers zijn die zeker wisten dat hun paard drachtig was en daarvan dus elke maand een foto hebben gemaakt? hoe de buik het uier enzv veranderd.
meestal zie je alleen foto's als ze er bijna aan toe zijn.

waarom ik dit vraag is als volgt.
mijn merrie heeft vorig jaar een maand of 4 bij een hengstje gelopen (heeft al 2 jaar eerder bij een hengst gestaan maar werd niet drachtig)
en ik ben heel benieuwd of er wat gaat komen, opvoelen zag de vee arts niet zitten omdat het een shet is? :\
en zelf zie ik wel soms wat veranderingen, maar andere zegge dat ik het graag wil zien :o

ze zou dan denk ik ongeveer in mei moeten veulenen dus kwa uier is er nu natuurlijk nog niets aan te zien.
misschien iemand met een merrie die ook in mei moet (voor het eerst) die wat foto's heeft als vergelijk materiaal??

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:47

Ik heb ergens nog wel foto's van de gehele dracht van mijn merrie. Die was vorig jaar dragend van haar eerste veulen. Echter moet ik ze opzoeken maar als ik ze gevonden heb zal ikz e je sturen via pb als je wilt....

Luf_Midnight

Re: foto's drachtig per maand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 22:31

als je dat zou willen doen heel graag, anders mag vanaf een maand of 5 af ook hoor, want daar zouden we dan nu zeker op moeten zitten.
alvast erg bedankt

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:06

Ik heb foto's van maand 1 tot en met maand 11.
Ik ga ze je nu even PB'en.
Dit was overigens wel haar zesde veulen.

montiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:11

Zouden die foto's ook hier geplaatst kunnen worden? ben namelijk heel benieuwd