Iemand van het KWPN bellen heeft geen zin, die zeggen dat ik af moet wachten tot de chipper contact met mij opneemt. Ja dat ken ik, vorig jaar precies hetzelfde verhaal. Toen heb ik via via het nummer van de chipster kunnen krijgen en die vertelde me dat ze mijn veulen pas voor eind september op de lijst had staan. Dan zou het veulen al 6,5 maand oud zijn

Nu is het veulen van dit jaar ook al weer vier maanden oud, lijkt me dat het nu wel eens tijd wordt voor een chip en het schetsen. Wederom is er geen contact mogelijk met de veulenschetser. Ik heb al geprobeerd om via het KWPN er wat druk achter te zeggen, maar weer krijg ik te horen dat ik rustig af moet wachten totdat de veulenschetser/chipper contact met mij opneemt. Dat wil ik best doen, maar ik zie het nu al gebeuren dat ik pas eind september wordt gebeld en ja dan is het eigenlijk te kort dag om nog een afspraak te maken. Bovendien zit ik dan door de week absoluut niet in de buurt van de stal en ik moet bij het schetsen zijn (is verplicht).
Hoe zit het bij jullie KWPN veulens? Zijn ze al gechipt en zo ja op welke leeftijd? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Weer het KWPN bellen of blijven wachten totdat ik een telefoontje van haar krijg?
Ik zit er haast aan te denken om dan maar via de dierenarts te laten chippen, dan kan het veulen iig naar de opfok toe in oktober

EDIT: Ik heb overigens geen haast met afspenen, dus daarom wil ik niet dat de veulenschetser/chipper snel komt. Het gaat mij er meer om dat ik vind dat een veulen van vier maanden oud inmiddels wel gechipt moet zijn.