Paspoortconsulent bij veulen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jjessica12

Paspoortconsulent bij veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 18:09

Mijn KWPN-veulen is inmiddels bijna 3 weken oud. Geboortebewijs is binnen een paar dagen ingezonden. Ik heb al wel de rekening van KWPN gekregen. Nu vroeg ik me alleen af: wanneer wordt er ongeveer contact met je opgenomen door de paspoortconsulent?
Op de site staat in ieder geval dat hij contact met je opneemt via mail of telefoon. Iemand andere ervaringen?

Johnensuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:12

hallo,

ons hengstje is net gechipt. dus nu ruim 6 weken. ze bellen je op voor een afspraak

heb je wel je geboorte bewijs aangetekend verstuurd? dan kan je in iedergeval na gaan via internet of ze het ontvangen hebben

groetjes

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:20

jjessica12 schreef:
Mijn KWPN-veulen is inmiddels bijna 3 weken oud. Geboortebewijs is binnen een paar dagen ingezonden. Ik heb al wel de rekening van KWPN gekregen. Nu vroeg ik me alleen af: wanneer wordt er ongeveer contact met je opgenomen door de paspoortconsulent?
Op de site staat in ieder geval dat hij contact met je opneemt via mail of telefoon. Iemand andere ervaringen?

Ik dacht dat ze pas vanaf 6 weken gechipt mogen worden, dus kan nog even duren....

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:36

En het ligt heel erg aan de regio waar je zit. Net als vorig jaar zijn ze hier heel laat met schetsen en chippen. Mijn veulen is nu bijna 3 maand en ik heb nog niets gehoord, vorig jaar kwamen ze pas toen het veulen 5 maanden was :(